Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2009.12.11. 00:25 kaprye

Ma még péntek

Ha tudnáém, hogy miért vacakol ez az oldal is masina mostanában...

 

Írhatok mégegyszer, pedig már egyszer megtettem...Hmmmmmmmmm

Szóval beszélgettem reggelemen Petimmel :-) Ő jól, de az apja rosszabbul van...

Azátn az e-mailben megtaláltam Veronika levelét, melyben nagy karácsonyi meglepetést okozott! Kiállították a fotóimat a székesfehérvári Művészkör egy éppen aktuális kiállításának keretében!  Budapesten!  :-)

Simon Veronika festőművésznő  (a képen bal odalt fehér kardigánban), Ő a lelke annak a kis csapatnak, melybe engem is meghívott, amikor otthon voltam és Putnokon, a MÚzeumok éjszakáján megismerkedtünk! Most aztán engem is a szárnyai alá vett, s mint látjátok, már be is mutat. Köszönet érte neki!

1092 Budapest Kinizsi u.29.-ben a Kinizsi Vinotéka Galériában te is megnézheted :-)

George ébredésekor az fel lett köszöntve a szülinapja alkalmából :-)

NAGY dísz-szatyorban (hadd ijedjen meg...hogy mi a fenét vettem....  egy táblacsokit kapott és mellé két színházjegyet a Miss Saigonra :-) Az előadás áprilisban...de már most kell a jó jegyet megvenni...Egyébként pedig mindiog azt mondja, neki én vagyok az ajándék azzal, hogy itt vagyok:-)

Reggeli után aztán ment is az orvoshoz az éves vizsgálatra, ahol megállapították, hogy tökéletesen egészséges súlya, a vérképe, a cukra rendben :-) és örökké fog élni! :-) HURRÁ!

Miközben írom, olvasta az újságban, hogy bálnák voltak az öbölben...Sajna életben nem csak a hírekben láthattam ismét őket.

Közben örömmel láttam, hogy ismét érkeztek rajzok a "Rajzoljunk nagypapát" felhívásra! Sajnos sem szülővárosomból, sem Új-Zélandról senki nem vette a fáradságot (eddig) .... a remény hal meg utoljára ...

Hamarosan indulok az SPCA-hez, majd az otthonba látogani ....kép majd ha visszajöttem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 komment

Címkék: születésnap kiállítás napló új zéland wellington spca eva kaprinay simon veronika


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr11589538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vittgen 2009.12.11. 15:46:45

Szia Éva!

Szervusz kedves George!

I wish happy birthday!!

www.panoramio.com/photo/20013977

Küldtem egy virágot is!

Kari

Vittgen 2009.12.11. 15:48:03

Bocsánat!
Magyarul nem írtam oda!
Boldog szülinapot kívánok!!

Kari

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2009.12.11. 19:19:15

@Vittgen:

Szia Kari, nagyon aranyos és figyelmes vagy! :-)

Üdv Éva
süti beállítások módosítása