Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2009.12.27. 20:45 kaprye

Elmúlt a karácsony, itt már hétfő

Szervusz mindenkinek :-) remélem mindenki elégedett a karácsonyi ajándékával és azzal az örömmel is, amivel ajándékot adhatott.

Itt el kell mondjam, hogy mit is kaptam, mert jöttek reklamációk ez ügyben....SZóval George meglepett egy igazán aranyos picike fülbevalóval, ami "régi álmaim között szerepelt", s bár már ez volt a 4. fülbevaló amit tőle kaptam, általa teljessé vált a "kollekció". :-) Picike, de aranyos és a fényben szépen villan....Ezen a fotón is látod, ha látod..

Tegnapi napot itthon töltöttük. Az idő esős, borus, hűvös lett. Estére vacsoravendégeket vártunk, így sürögtem-forogtam a konyhában, közben pihenésképpen olvastam a neten ezt-azt...A vacsora jól sikerült, előételnek még mindig maradt kocsonya :-)

A frissen sült kenyérrel nagy sikere volt. Majd jött egy könnyű tárkonyos leves, aztán a töltött csirkemell petrezselymes krumplival, vegyes hirtelensült zöldséggel, desszertnek nagy tál vegyeskehely. (piskóta, vaniliaöntet, gyümölcsök, csokiöntet, tejszín) Szóval megint pukkadásig ettük magunkat! hm...lehet lazítani...

Ma séta is beiktatásra kerül, mert már nagyon hiányzik :-) Petimmel sikerült beszélni, de csak röviden, mobilon...apja altatásban van és talán "csak mesterséges" kómában.

Aztán elmentem sétálni egyet, mert úgy éreztem meg kell mozgatni a tagjaimat. Az öböl borús, párás volt, de meglepetésre valakik voltak a Teputeranga szigeten... Egyszer én is szívesen kimennék...Az úszást ellenben nem vállalom.

 

A The Parade-on pedig már csodásak a pohutukawa-k. Egy-egy fa olyan, mint egy nagy virágcsokor! A virágai pedig kezdik hullatni a szirmokat, így a fák alatt alakul a bársonyszőnyeg.

 

Hazaérve nekifogtam az orchideák kipakolásának és "etetésének". Most nyárra kiteszem őket a kert sarkába. .Egy egy nagy cserép közel 5-10 kiló mire megszívja magát a kéreg a tápoldattal és azokat emelgetni, hozni vinni nem volt könnyű. Bizony mondom nagyon elfáradtam...

A kicsik maradtak az üvegházban :-)

Mire végeztem ezzel, már 5 óra lett és zuhany után jöhetett a vacsora. Most minden porcikám érzem....

 

 

 

 

10 komment

Címkék: napló új zéland wellington eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr651626976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KATY 2009.12.28. 09:29:44

Puszi Nektek! Küldjünk Nektek egy kis decemberi napsütést innen Szegedről? Mert itt ragyogóan süt a nap, és 10 fok meleg van. Szép az a piros fa az a házatok előtt van? Hullajtja a lombját,,mert akkor van vele munka ősszel:) A fotókon nagyon jól néztek ki, George megtalálta az örök fiatalság receptjét?:) Persze biztosan a jó levegőtől van, másra nem is tudok gondolni:) Szép napot, puszi

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2009.12.28. 09:42:27

@KATY:
SZia Katy :-) Akkor lassan tavasz lesz nálatok! Van pohutukawa a kertünk végében (szomszéd telken) pár napja írtam róla, hogy megmetszették, most sokkal naposabb lett a kert. Ez amit itt látsz a párhuzamos utcán van, és végig az egész "sugárúton" ilyenek vannak. Szerencsére nem lombhullató, de azért ezt-azt potyogtat .-) George azt mondja, hogy lehet, hogy van már neked fehér botod? ? ? hahaha :-)

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2009.12.28. 09:44:13

@KATY:
Aztán késő délutánra hetedmagával sütött a nap, csak akkor már hulla fáradt voltam.
Élvezzétek a langyos-napos időt, mert hamarosan visszatér a tél ahogy olvastam .-)
Puszi

KATY 2009.12.28. 11:28:29

Haha:) Kedves George! Ha igy haladok asszem hamarosan lesz fehér botom:)

Vittgen 2009.12.28. 11:54:41

Hahóóó lányok!

Beköszönök ebbe a kellemes csevegésbe!!
Sziasztok!

Itt,Marcaliban most kellemes idő van.
Süt a nap,de nincs valami meleg,nemúgy tegnapelőtt,akkor 16 fok volt!

Kari

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2009.12.28. 18:54:40

@Vittgen:

SZia mire te jöttél én már lefeküdtem, mert tényleg nagyon fáradt voltam...Most úgy érzem, mintha szenet lapátoltam volna...

Reggelre esőre és majdnem szélcsendre ébredtem...tehát nagyon jó időben történt a "kitelepítés".

@KATY:

Hozzád visszatérve, azért ez a fiú talán nekem is köszönhet valamit azért-ahhoz, hogy így néz ki :-)

Üdv nektek Éva

KATY 2009.12.28. 19:19:40

Kedves Barátnőm! Hát persze hogy köszönhet Neked is,nem is keveset. A többit viccesen irtam. Rólad csak azért nem irtam,hogy ezer évet fiatalodtál, mert az nyilvánvaló:)
puszi

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2009.12.28. 19:43:49

@KATY:

Drága legrégebbi barátnőm! :-) Pont ezt akartam hallani :-) :-) :-)
Puszi

-pkata- · http://ikeepsmiling.blogspot.com/ 2009.12.29. 13:18:22

Halihó,
én örültem az ajándékomnak, a család segített lecserélni a gépemet egy laptopra, ami erősebb (erről írtam a blogomban), a másik gépet meg átcsempésztem anyám szobájába, míg főzött, ami a fa alá került neki meglepinek, míg aludt, az tusfürdő volt meg csipkebogyós dolgok, tea, ilyesmi.
Kaptam egy gyönyörű művészettörténet könyvet is. Bordó bársonykötésben. Ilyenekkel le lehet venni a lábamról. Már csak nagyobb lakás kéne... :D Vagy egy bérelt helyiség a könyvtárban...

-pkata- · http://ikeepsmiling.blogspot.com/ 2009.12.29. 13:18:57

A tavasz még kicsit odébb lesz szerintem, bár nem volt ritka a 20 fok az elmúlt hetekben néhány napon...
süti beállítások módosítása