Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.01.02. 22:36 kaprye

Az első napok

 

A szilveszteri képek közül még egyet megmutatok, ahol megérkeztünk az étterembe (Pines)  és még üres volt a terem, mert mindenki a teraszon élvezte a szép időt, a simogató esti napsugarakat, így nyugalomban készült a kép a négyesünkről: 

A teraszon kint levőket ez a látvány gyönyörködtette! A más színnel megjelenő mondatok, szavak mindig egy linket takarnak, sajnos itt nem igazán eltérően jelentkeznek! :-(

Aztán a napfelkelte fotója már Island Bay-n készült, pl ez is!

A pihentető alvás után, kora délután Franciska barátnőmékhez mentünk "újévet köszönteni" és nem hagytuk ki a közös kirándulást sem. Igaz, most nem mentünk messzire, mert bár szépen sütött a nap, nagyon kellemetlen szél fújt. Azért a "hagyományos közös séta" nem maradt el. Akkor pedig erre jártunk.

Hazaérve édesanyámat is köszöntöttem, 86. születésnapját ünnepeljük az év elején...éltesse Isten még sokáig erőben egészségben.

Aztán már másodikán Lilikét is meglátogattam. Borzasztó idő volt, (esőre hajló, nagyon erős szél) de igéret, az igéret...Rossz hangulatában gyakran emlegetette az év során:  "úgy sem élek már sokáig..." Erre mindig az volt a válaszom, hogy: "Iszunk mi még pezsgőt 2010-ben !" . Ennek az igéretemnek eleget téve, egy kicsi üveg finom pezsgővel megleptem és koccintottunk, így kívántunk egymásnak boldog újévet!

Hazaérve nagy örömömre kellemes idő lett, gyorsan kint is felejtettem magam a kertben :-) Elültettem a kis LIME fácskát, amit még az "Ó évben" vettem meg :-)

Mögötte a kerítés mellett látszik kicsit megdőlve a "nagytesó",  a citromfa. Nagyon szeretem a termését, mert nem nagyon savanyú és gyakran eszem csak úgy,  szőröstől-bőröstől, héjastól..:-)

A másik új szerzeményt még nem ültettem át, a kis cserépben várja meg az elvirágzását...és kikerül majd a nagyobb helyére.

Mögötte a kerti (fehér) nagy kálát látod, igaz, most éppen nincs rajta virág...EZ itt "gyom" kategóriában van. Vigyázni kell, mert eluralkodik ...ha nem figyelnek rá!

Ma már harmadika...az idő vacak, "lóg az eső lába". A felhő a háztetőn...és fúj. Most indulok a piacra, pár zöldséget, gyümölcsöt megvenni.. Kora estére Zsuzsiék jönnek vacsorára és "mozizásra".

Szóval piac. Mire kiértem már borzasztó szél fújt, a felhő rátelepedett a városra. Nem volt nagy piac. Gyorsan megvettem azokat, amiért kimentem, karfiol, brokkoli, zöldségek, kis "kopasz" barack és már jöttem is vissza. Még nem értem a buszmegállóhoz, amikorra ÖMLENI kezdett az eső...de szerencsére a szél hátulról fújt, így gyorsan a megállóba értem. Jött a busz is hamar, a nagy zuhé-t megúsztam.

Hazaérve megfőztem a levest, megterítettem és mint aki jól végezte dolgát, írtam-olvastam. Képeket is tettem ide , oda meg amoda. Jöttek a vendégek, megvacsoráztunk és filmet néztünk. Utána még volt egy kis beszélgetés a régi és a mai magyarországi helyzetről és viszonyokról és máris elmúlt 11...

Szóval ennyi...Apró megjegyzés, iszonyú szélvihar és eső volt közben. Csak Coco-t sajnáltam, mert a vendégek miatt nem mert bejönni...

 

 

 

 

3 komment

Címkék: napló naplemente napfelkelte új zéland lime wellington eva kaprinay kála


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr11640648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KATY 2010.01.03. 11:45:58

Marika nénit én is szeretettel üdvözlöm 86! születésnapja alkalmából. A rossz időből itt sincs hiány. A kála nekem egyik kedvenc virágom, mindig szeretnék egy nagy csokorral a vázába:) De itt nem gyomnövény, igy elég drága.

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2010.01.03. 12:00:30

@KATY:

Megmondom anyunak :-)
Majd ha itt leszel, kapsz egy csokorra valót a vázába a szobádba :-) Addigra már a színesek is elszaporodnak kicsit, remélem :-)
süti beállítások módosítása