Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.02.25. 10:05 kaprye

Holnap már péntek!

 
Hétfőn írtam utoljára, de azóta sokminden történt. Mi is?
 
Kedd: Elmentünk kirándulni. Először Paraparaumunál álltunk meg, ahol felvettük a George által a Trademe-n vásárolt elemeket. Itt egy jópofa vendégvárót fotóztam a másik sarkon egy üzlet előtt:
 
 Ha HemiLaci olvasod ezt, akkor megsúgom, hogy a kép jobb oldalán egy kis reptér látszik. Mikor elindultunk, éppen akkor röptettek fel egy vitorlázó gépet, így gondoltam rád, mikor megláttam.
 
Ezután mentünk öreg barátunkat meglátogatni.Örült az új képnek, mert így van újabb kép, amiről lehet mesélni azoknak akik meglátogatják és az ott dolgozóknak is.
 
Ezután irány a Penray Gardens, ahol előbb megebédeltünk az otthonról hozott nagyon finom szendvicseinket, majd mentünk paprikát szedni. Hmmmmmmmmm az első bosszankodás. Kiderült az mégsem olyan olcsó mint az elmúlt évben, ráadásul mennyiségi kedvezmény sincs. A következő sokk akkor ért, amikor megláttuk, hogy még nem igazán ért meg a paprika és elég kicsikék is.
 
A vége az lett, hogy mégsem hoztunk annyit, amennyit eredetileg gondoltunk. Ki kell menni pár hét múlva. Itt végezve tovább mentünk Otakiba. Egyet sétáltunk a virágos "belvárosában". Egyedüli szép épület a régi bank épülete:
Sajnos most nem lehetett bemenni.
 
Ezután ittam egy feledhető kávét, majd lementünk a beachre. Az ellenben maga volt a csoda! Ekkorra csodálatosan kisütött a nap, kellemes volt az idő, felhptlen ég...
 
 
Azt gondolom, hogy ezek a képek minden különösebb magyarázatot nem igényelnek. Vagy mégis? A parton az a sok-sok fehér, az bizony mind kagyló. Valami fantasztikusan csodálatos látvány! Kapiti Coast egyébként is elnyűgöző a maga 40 km hosszú homokos partjával csodaszép tiszta vizével (ha süt a nap és nem viharos az idő).
 
Hazaérve aztán gyönyörködtem a képeimben és  hamar is ágyba mentünk kifárasztott az út, a nap és a séta.
 
Szerda: itt nem sokmindent történt. Mosás, főzés, takarítás és végére a megérdemelt jutalom a partra. A séta célja az is volt, hogy a hűtőben "talált" maradékot levigyem a sirályoknak. A kis huncutok jöttek rengetegen, amint megzizzent a zacskó a kezemben. Igaz, hogy ellenállhatatlan vágyat akkor éreztek az ennivóra, amikor a huscafatos zacskó került sorra. Mire kinyújtottam a kezem, már ott is voltak és el is tűnt hús róla. 
 
Csodásak, ügyesek és bizony  többnyire nem voltam elég gyors.
 
Meseszép volt még a víz! Egyszer azt mondta nekem valaki, hogy UGYANAZ,  hogy Island Bay mindig ugyanolyan...én nem úgy látom!
 
 
 
Csütörtök: kora reggel kicsit levél olvasás, majd készülődés, mert 9-re vártam Stefanie-t.  Nem sokkal előtte kaptam meg az e-mailjétt, hogy nem jön, de nem tudom miért. Ezért gyorsan irány a busz, mert ma angol. Jó kis sietés reggel, de remek hangulatú angol! Most többen voltunk, mindenki kapott tőlem egy körtét is. :-) Aztán mentem egy magyar ismerőshöz, aki a közelben lakik, és akinek pár dolgot igértem. Ha már mentem, kapott körtét és egy kis paprikát is.
 
Tőle tovább séta...és a Cuba Streeten összefutottam Tomoeval, a  japán asszonnyal aki a kisfiával sétált :-) Eztán már vásárlás, majd haza. Vacsorára vártuk Franciskáékat. Ezért  egy jó vegyeszöldség leves készült, sok karfiollal, grízgaluskával, Bandi kedvence. A második fogás George alkotása, a remek lecsó, főtt burgonya és pompás sült szeletek! Desszertnek valóval kicsit nehéz helyzetben vagyunk, mert Franciska nem eszik lisztes dolgot. Így most sárgadinnye volt, kiegészítve Erika blogjából ellesett receptek alapján készült rágcsálnivalókkal. A George által alkotott és az én sütésem is sikert aratott :-)
 
Aztán következett a nagy beszélgetés. Franciskáék egy hete jöttek vissza a Déli szigetről és áradoztak a sok gyönyörűséges látványtól! Reménykedek, hogy ebben az évben talán én is részese lehetek. Most leültem megírni mindezeket, mert ma már kaptam "reklamálást", hogy kicsit hosszú szünetet tartok az utóbbi időben.

2 komment

Címkék: sirály napló recept új zéland wellington island bay eva kaprinay capiti coast waikanae otaki


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr581788887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mindennapi manna 2010.02.26. 07:21:59

ÓÓÓÓ! Micsoda megtiszteltetés! Köszönöm. Franciskának egyszer ezt süssétek meg:
egigeropaszuly.blogspot.com/search/?q=di%C3%B3s+tekercs
Imádni szokta mindenki, és tényleg nincs benn liszt.

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2010.02.26. 09:06:32

@mindennapi manna:

Köszi, kimásolom és legközelebb megsütöm! A több sütinek komoly baja van, hamar elfogy! Szia Éva
süti beállítások módosítása