Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.06.10. 08:30 kaprye

SZÜLINAP

Ma igen...valamikor ezen a napon születtem :-) vagy mégsem? Papírjaim szerint ekkor, anyukám szerint 11-én :-) Talán ő emlékszik jobban, de a papír az papír s a szabály a szabály :-) No én ezért tartom ma és holnap is :-) ...

Reggel nagyon kedves levél várt a postaládában. Idézek belőle, mert igencsak jólesett:

"...ne is haragudj meg de hangot kell adnom felháborodásomnak (!), szoval az, hogy reggelente már-már reszkető kézzel kapcsolom be a gépet és az az első, hogy Kaprinay Éva blogját olvasgatom, és ha véletlenül még nem született meg az új bejegyzés akkor napjában többször megnézem, hátha van már új infó mert megöl a kíváncsiság... Hát szoval tudod.... Ezt nem lehet csinálni szegény földi halandóval, ez már kábítószernek minősül, megszületett az új drog kaprye.blog.hu :) :) :) :)"

Ugye-e milyen aranyos...engem pedig hájjal kenegettek miközben ezt olvastam...KÖSZI!!! és PUSZI ÉRTE :-) Igazi szülinapi ajándék, pedig Tnekem ma e nem is tudtad, hogy az van .....-)

Angolra George vitt, hogy ne gyalogoljak sokat, vittem oda kis csokis tortát is :-)  a tanulás szünetében meg is ettük. A fotózásra is jutott időnk :

A gyakorlás után is várt George , innen mentünk pár fotót előhívatni, majd vásárolni és Gabrielt meglátogatni.

Halad a munkával, de az időjárás nem nagyon kegyes hozzá.

Megörvendeztettem pár kinyomtatott képpel is :-) Örülök, hogy neki is tetszett az, ami nekem a tegnapi kedvencem lett.

 Innen ismét tovább mentünk vásárolni, majd haza. George finom vacsival kedveskedett...és kis pihenés után színházba megyünk. Egy modern feldolgozású balettet,  a CARMENT nézzünk meg. 

Szóval most elköszönök, remélem a ti napjaitok is kellemesen telnek...

Ha véleményetek van ti is elmondjátok ugy-e? A bírálatot is elfogadom (ha nem is örülök majd neki), és igyekszem a jövőben figyelembe venni.

3 komment

Címkék: art angol napló balett új zéland carmen wellington eva kaprinay gabriel heimler muzeum hotel


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr692070802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mindennapi manna 2010.06.10. 10:25:27

Isten éltessen nagyon-nagyon sokáig!

KATY 2010.06.10. 13:59:12

Ha nem születtél volna meg (köszönet érte szüleidnek) akkor nem ismerlek meg. Köszönet az ózdi lakótelep épitőknek akik jóvoltából egy házba kerültünk, és igy megismertelek, és köszönet a kitartó barátságodért!!!
Az én istenem éltessen még sokáig!!!!!
süti beállítások módosítása