Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.07.01. 03:46 kaprye

Napfényes csütörtök

Duplán süt a nap...Egyrészt a valóságban, másrészt azért, mert este színházba megyünk! De előbb még volt egy szerda:

Tegnap is sütött, így aztán reggeli után úgy döntöttem, hogy a legszükségesebb olvasni-írnivaló után megyek a városba. Egyrészt képeket kinyomtatni, másrészt mert már nagyon mehetnékem van... George-dzsal randevút beszéltünk meg :-)
 

Előbb a képek nyomtatása, majd megnéztem, hogyan áll Gabriel a munkával. Bizony hamarosan elkészül a nagy mű, már én is alig várom, hogy állványok nélkül is lehessen fotózni! Csak legyen rájuk jó idő, hogy időben be tudják fejezni!

Tőlük (Gabriel és Anna is az állványzat közepénél volt) aztán elsétáltam a belvárosba, megnéztem egy-két kedves galériát, majd bementem a nagy áruházba és végre odaadtam a régen elkészített képeket a "harcosnak" . Meglepődött, de szemmel láthatóan nagyon örült neki!!!

Eztán találkoztunk George-dzsal. Sétáltunk egyet. Elmentünk Alan galériájába :-) és ő megvett tőlem pár képet :-) Nem kell izgulni, csak pár fotót Gabriel képeiről (anyagköltség áron).

Az idő szép napos volt, de friss, hűvös. Még kicsit sétáltunk, majd vásárlás és hazatérés következett. Otthon már a meleg szobában írtunk-olvastunk tovább.

A finom George által készített kínai vacsora után én hamarosan ágybabújtam,  megpróbáltam bepótolni az elmúlt napok elvesztegetett alvási óráit.

 

Csütörtök  és bizony ez már JÚLIUS!  Reggel sokat beszéltem Katival, szegedi barátnőmmel :-) Jó hétvégi programja lesz ... Szép időt kívánok hozzá!!!

Aztán ismét írás-olvasás következett. Átolvastam a legújabb Panoráma Magazint, mely az Internetről is letölthető PDF formátumban. Most kora délután pedig kedves levelet hozott a posta. 

Az  a maori nő írt, akinek a portéját csináltam a kamatua rendezvényükön. Elégedett volt a fotóval, és nagyon örült, hogy postán elküldtem neki. Milyen jó és milyen egyszerűen lehet örömet okozni...én neki, ő nekem...és SZÉP A VILÁG! Ja, és tegnap ezt fotóztam...hogy milyen igaz!

Most kellemes napsütés, de 8-10 fok :-) és megyek sétálni, hogy aztán pihenés és vacsora után menjünk a SZÍNHÁZBA! Már nagyon várom az ír táncosok előadását...szóval ezért írok most kora délután....Legyen szép napod és hónapod...

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: fotók új zéland eva kaprinay gabriel heimler kiwi art house


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr252122251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása