Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.08.02. 12:50 kaprye

Bocsi...

Kicsit elmaradtam, mindenkitől elnézést kell kérjek..de OKOM volt. Szóval akkor csak szép sorban:

Péntek:

A délelőtti itthoni tennivalók után mentem be a városba, fotók nyomtatása, vásárlás, még Gabrieléket is megkukkantottam...majd SPCA.

Aranyos kis cica volt a társam :-) Donn névre hallgató kislány.

 

...és mikor visszavittem,  nagy meglepetésre egy COCO ikertestvért is találtam a "nagyok" között.Ha nem tudtam volna, hogy nem a mienk...még megijedek.

Hazaérve vacsora készítés és a másnapi előkészítése következett...

Aztán már

szombat

Reggel még sikeresen leégettem a vacsorának való finom kelkáposzta-főzeléket. Persze gyorsan még előkészítettem helyette a lencsét. A marhapörkölt George feladata maradt. Én pedig elmenetem...

No nem világgá, csak a Newtown Peoples Market-re. Fotózni igérkeztem...és sikeresen meg is tettem...

A jó hangulatú vásár (amolyan piac-bazár) most kis politikai felhangot is kapott, mert hamarosan önkormányzati választások lesznek. Ide is fel- és kivonultak a körzetben élő ilyen-olyan tisztségre pályázók.

Celiát személyesen ismerem már egy ideje...most erősen hajt a wellingtoni polgármesteri címre. Azért ő is megkóstolta (rábeszélésemre) Zsuzsi marhapörköltjét nokedlival...és ízlett is neki és a társaságában levőknek is.

Itt még nem ért véget a nap, mert irány a belváros. Itt a Te Papa egyik programját néztem már ki "hetek óta"...most nem bántam meg, hogy sűrítettem a napot.

Szamoai fiatalok egy csoportja remek műsort adott. Csodás hangja van a szólóénekes lánynak és az egész csapat nagyon élvezetes műsort csinált!

Kár csak az, hogy még nem tanultam meg, hogy ide is feltegyek hangos műsort, mert őket  megnézheted itt, de sajnos nem hallhatók, pedig a hangjuk is nagyon jó volt.

Hazafelé még megálltam Gabrielék képénél és ezt a részletet választottam ki:

Éjjel még megnéztük, hogy hogyan győzte le az All Black az ausztrálokat, örültünk a látványos győzelemnek.

...és már jött a vasárnap, ami már augusztus, és a kora hajnal - nagyon erős széllel, esővel és fejfájással...

Semmi porcikám nem érezte jól magát....viszontlátva a reggeli kávémat, rövid talponlét után visszabújktam az ágyba.

Bár naptáramban erre a napra is érdekes program volt bejegyezve (Arts show) nem bírtam rászánni magam. 

DE reméltem, hogy délutánra rendben leszek, mert Annamarival volt randevúnk megbeszélve, aki Aucklandól jött le Wellingtonba.

Kis pihenés után eljutottam annyira, hogy megfőztem a vacsorának való levest, majd bementem a városba a City Gallery-be. Itt találkoztunk Annamarival, a galériában való körülnézés után mentünk egy kávéházba, ahol beszélgettünk... ugyan még nem mondtam, de ESETT-ÖMLÖTT-ZUHOGOTT-CSEPERGETT az eső felváltva 5-10 perces váltásokkal...

Mikor hazafelé jöttem éppen elcsendesedett, de aztán annál nagyobb lendületet kapott. Mikor Franciskáék megérkeztek hozzánk vacsorára, akkor a legnagyobb zuhogásban volt. Széllel párosulva olyan volt, mintha slaggal mosnák az ablakokat...

Igen, az északi oldalán a háznak tökéletes ablakmosás volt. Minden rosszban van valami jó...

A vacsora után megnéztük a Cseresznye virágzás című német filmet, melyet George a kedvemért magyar felirattal látott el (az angol feliratozás helyett).

Hétfő

Mára már a laptop üzemel, de még sokminden keresi a helyét, vagy én az övét???  :-) Délelőtt Social English...aztán igyekeztem haza, hogy a képekkel, levelekkel, és most a naplóval is utolérjem magam. Részben sikerült....

Szép napot nektek és gyönyörű augusztust!

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: napló új zéland wellington eva kaprinay gabriel heimler celia wade brown


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr82193129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása