Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.09.05. 10:58 kaprye

Izgalmakkal teli hétvége

Péntek

Erre a napra kis szabadságot adtam magamnak, megörülve a reggeli napsütésnek. Gyönyörű, tiszta, de friss levegő...A hűvösség nem térített el, irány a Botanic Garden, megnézni, hogy ott mennyire van TAVASZ :-) Fel a Cable Car-ral mentem. Nem lehet megunni és kihagyni azt sem, hogy megörökítse az ember. Több tucat ilyen fotóm van már ...de most is kattogott a gép. Az album a sétautam mutatja végig. A közben látott növényekkel, virágokkal :-) A "Fából faragott (nem) királyfival" , amit egy kivágott fa meghagyott törzséből faragtak a gyerekjátszótér egyik sarkánál.

Sétám végeztével randiztam George-dzsal. Majd még kis közös séta és vásárlás a MW-nál, jöttünk haza.

Pár óra múlva hihetetlen szél kerekedett és már esett is az eső.

Szombat  George reggel újságolta, hogy hajnalban földrengés volt. Aztán a Tv- és internetből megtudtuk a szomoró valóságot. Christchurch és környékén nagyon erős földrengés volt. Nagy pusztítást végzett a régi téglaépületekben, de láttunk pár hónapja átadott házat, ami darabjaira hullott szét...A szörnyű tragédia mellett ezer szerencse, hogy nincsen emberáldozata.

Délelőttöm sütéssel-főzéssel telt. Sütöttem sütiket, sósat és édeset. Elkészült a húsleves is. Délután pedig Franciskáék érkeztek hozzánk. A fiúk otthon maradtak beszélgetni, mi meg "futottunk egy kört". Szerencsére az idő gyönyörű, igaz hogy fújt rendesen...

...és ilyen amikor a fotósok egymást fotózzák, vagyis Franciska most éppen engem:

Hazaérve jöhetett a megérdemelt vacsora, a levesem folytatása, a második fogás már Georgera hárult.  Nekünk pedig  a vacsora és előtte-alatta és utána  a beszélgetés. "Záró akkordként" megmutattunk Franciskáéknak a Malaga előadás DVD-jéről néhány részletet.

Vasárnap: A hírek és az újságok a földrengéssel vannak tele. 7.1 az bizony nagy...Látjuk a filmeket-képeket a szép kisvárosról, melyben pár hónappal ezelőtt jártunk. Most romok és károk....A város épületeinek 20 %-a rongálódott meg annyira, hogy valószínű bontani kell.

Ráadásul szegényeknek most nagyon erős szél és a hideg is tovább kellemetlenkedik.

Utak, hidak, vezetékek törtek, mentek tönkre. Borzasztó kár.

Délelőtt romokat takarítottam, majd vártam Anikót, aki egy ideig a vendégünk lesz.

Meg is érkezett, majd kis kipakolás után együtt mentünk be a városba. Ő nézelődött én pedig a Japán Fesztivál rendezvényére.

A Town Hallba meghirdetett rendevényen volt minden. Kis vásár, étel-ital és program is az érdeklődőknek. Nagyon sokan voltak... A képeket majd töltögetem...apránként.

Sajnos a Te Papa Múzeumba kicsit késve értem át, ezért már lemaradtam. Megtelt a terem és "állóhelyet" nem adtak ki.... Gondoltam, majd sétálok a parton.

Kiérve a műzeumból kellemetlen meglepetés volt, mert borzaszó erős szél, dél felől feketedő felhők. A vizet söpörte-felkapta a szél: 

Jobbnak láttam hazafelé venni az irányt.

A felhők jöttek, de a végén sokkal "nagyobb volt a füstje, mint a lángja".

Miközben itt tartok, kint fütyül a szél, megrázta a házat rendesen...a cica a hősugárzó előtt.

A hétnek vége, új kezdődik.

Legyen jó heted!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: napló új zéland wellington island bay eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr662272615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása