Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.10.01. 10:56 kaprye

Pataka

Gyönyörű napsütés, remek programterv mára :-)

Kiállítás a Pataka Múzeumban, Coco-nak nyakörv kell...és még ami belefér. Így indultam reggel. Szerencse, hogy előbb a belvárosban beugrottam megnézni a nyakörvet, mert kiderült, hogy éppen elfogyott és csak kutyaszíjak voltak. Kellemetlen lett volna, ha mindez hazafelé derül ki.  Így kicsit átalakult a tervezet.

Előbb elmentem Poriruába, a Pataka Múzeumba. Kiállítás új-zélandi találmányokból! Volt egy pár igazán érdekes, de valahogy picit csalódtam ebben...Nem a találmányokban, hanem a zsúfoltságban...Sokminden kis helyen és egy-kettő ugyan lázba hozott, de a többség hidegen hagyott. Persze nem is nekem tervezték a többséget...de ÖTLET-et azért kaptam egy-két dologhoz.

AZért ért más kellemes meglepetés. Volt még egy pompás maori kiállítás. Modern kivitelezésű, de régies ruhákból az egyik helyen, tágasan, szellősen..., aztán hatalmas fotókból, családi képekből is egy nagy csokor, pompásan megcsinálva.

Aztán felfedeztem egy részt, amit eddig nem láttam...pedig voltam már itt párszor.

 

Innen aztán visszamentem Johnsonville-be, ahol a bevásárlóközpontban megvettem a nyakörvet, ittam egy finom kávét, ettem egy remek muffint.

Ezután vissza Wellingtonba, ahol elmentem megnézni, hogy kikerültek-e  Gabriel képei a belvárosi galériába?

Nos IGEN! Beszéltem a tulajjal, a nagyon szimpatikus Don-nal....és IGEN,  az EXHIBITIONS Gallery of Fine Arts sokkal méltóbb helyet ad a képeknek.

 

Hazaérve még az üvegházban élveztem a meleget, a napot, majd nekifogtam, hogy megírjam neked....

 

Szólj hozzá!

Címkék: art múzeum napló of új zéland gallery arts fine wellington eva kaprinay gabriel heimler exhibitions pataka


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr932336598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása