Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.10.27. 08:46 kaprye

Ez + az

Okt. 26. kedd

Erre a napra Franciskával volt randevúm megbeszélve, így reggel igyekeznem kellett...Ágynemű csere, majd irány a Te Papa, randevú a kávézóban. Így aztán közösen végignéztük, most már sokkal alaposabban a fotó- kiállítást.

AZ új kiállítást is végigjártuk. Érdekes volt a rengeteg gyerek, iskoláscsoport, különböző feladatokkal szaladgáltak és "dolgoztak" szorgalmasan!

 

Kávészünetet tartva majd tovább mentünk a Civic Square-re. Itt is bekukkantottunk a múzeumba, ahol több új képzőművészeti kiállítás is volt. Voltak gyönyörű maori jellegű faragások. Sajna most nem lehetett fotózni őket. Nagyok és csodásak, bármelyiket elfogadnám!

 Voltak szép és érdekes képek és voltak olyanok is, amire azt mondtuk, hogy kár, hogy nem vagyunk elég "műértők".... Hmmm...mire nem mondják azt, hogy művészet...

Kis séta még közösen, majd aztán elváltunk ki-ki haza. Engem várt a kert, mert a reggeli borongós, ködös idő délutánra gyönyörű napfényes lett. Még belefért az ágyneműmosás is, estére pedig meg is száradt. Szeretem a napon-szélben száradt ruhák illatát!

Okt. 27. Szerda

Ma adták át a wellingtoni repülőtér új terminálját a SÜTŐTÖKÖT! Mit ne mondjak, elég furán néz ki ...illetve sehogyan sem néz ki kívülről.

 

A képen látható a légierő gépe, azzal érkezett a miniszterelnök és még nem tudom kik, akik megnyitották az új épületet....

Belsejébe sajna nem mehettem. Azon keresztül  csak utasok mehetnek- jöhetnek...kicsit kukucskáltam egy kinyíló ajtónál, ahol hatalmas akváriumok és gyönyörű halak kellették magukat, de ez nem a különleges része.

 

Majd novemberben lesz egy nyitott délelőtt, majd akkor elmegyek :-) Addig itt láthattok róla pár képet.

Ezután még sétáltam egyet, majd itthon a kertben folytattam. George levágta a füvet, majd vacsorát készített. Jóllakottan aztán leültem mesélni neked :-)

 

Örülök, hogy itt jártál, hogy olvastál és remélem tetszett is.

Szólj hozzá!

Címkék: art airport művészet napló garden új zéland air force wellington eva kaprinay te papa


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr732402242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása