Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.11.26. 01:52 kaprye

"Három magyar igazság"

Igen, most három napról számolhatok be egyszerre...

Először is, George felcsípett valami útszéli bacit és az egészen az ágyba döntötte...Így a  betegápolás is felvéttetett a napi feladatok közé.

Persze, nem rossz beteg, csak hagyjam aludni :-) No és noszogassam megfelelő időben, hogy egyen, meg igyon.

24. szerda úgy telt, hogy kivételesen meleg ebédet készítettem azt a bizonyos "penicilinbombát",  vagyis egy  könnyű csibehúslevest,  zöldségekkel. Előtte-utána a kertben tettem-vettem. Gazoltam és irtottam a már elhervadó, száradó tavaszi virágokat....holnap viszik a szemetet. Közben persze jót napoztam, merthogy remek idő volt!

Miután elintéztem kerti ügyeimet, megvacsoráztunk. (az is csak könnyű sült pipi zöldségekkel). Vacsora után George az ágyba, én  a városba. Kaptam egy lehetőséget, hogy a "legmagasabb" toronyházból fotózhatok. Ezt nem lehet kihagyni. A Wellington Plimmer Towers 30. emeletén van Gyuri cégének irodája, így onnan körbenézhettem...

Sajnos az ablakokat nagyon régen tisztították és nem csak kívül, de belül is hihetetlenül koszosak voltak. Így aztán bár gyönyörű látvány az öböl, mégsem lettek nagyon sikeres képek. Nyugat felől még a lenyugvó szikrázó nap sem engedett fotózni pedig már 1/2 8 volt! ...NO, de sebaj, majd máskor még feljövök ide. Anikó is bejött, kicsit beszélgettünk, aztán sétáltam még egyet vízparton, majd buszra szállva jöttem haza.

25. csütörtök George még ágyban. Ismét az itthoni dolgaimat rendeztem előbb  délelőtt, majd a könnyű ebéd után irány a belváros.

Először a wellingtoni önkéntesek irodájába mentem. Itt a vezetőnek tetszettek a Tapu Te Ranga Marae-ban készült fotóim (Facebookon  klikkelt rám!). Felajánlotta, hogy nekem ad egy másolatot Michael Fowler marae-ról készült  festményéről! Kedves volt tőle...szóvel először oda mentem a képért és ha már ott voltam, kicsit beszélgettünk is.  Tőle aztán Gabrieléket látogattam meg :-) és készült ott is pár fotó az új képről.

Aztán csavarogtam, nézelődtem kicsit, majd  5-re a Te Papa- hoz mentem, randevum folt Franciskáékkal. Velük rövid közös séta után a múzeum kávézójában beszélgettünk, majd megnéztük az Európai fesmények a 19-20. századból c. kiállítást.

Ezt követően ismét a kávézóba tértünk vissza, ahol a fenti az időszakból származó zenékből  játszott egy kamarazenekar (remekül!!!). Kezdés után nem sokkal váratlanul Gabrielék is befutottak. Így összeismerkedett a két pár. Ők még nem találkoztak.

A koncert után még kis beszélgetés, nekem célirányos séta a parton...néhány esti fotó. Persze "lekéstem" egy buszt. A 20 perces várakozás helyett kis sétát választottam és bementem egy MD-be, hogy a beteget "kiengeszteljem" egy hamburgerrel. Nagyon örült neki!

26. péntek10-re a hegyre mentünk a nyomdába. Megbeszéltem a megbeszélni-valókat :-) Sikerült árban is elfogadhatót egyezni...Hazérve George az ágyba... én meg miután mindezt leírom, a kertbe irányítom magam. Mára már nem tervezek más menetet, így most bepótolva az elmulaszottakat, megnyugodva megyek dologra!

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: art művészet napló garden új zéland wellington island bay eva kaprinay gabriel heimler


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr802473920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása