Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.11.27. 07:54 kaprye

Vásár nap

NO nem tévedtem, ma még csak szombat (27.) , de ma Newtown Peoples Market, vagyis vásár, vagy inkább piac nap :-)

Miután itthoni dolgaimat letudtam, mentem a marketre. Előbb a zöldségpiacon nézelődtem, vásároltam ezt-azt. Természetesen most visszamentem ahhoz az árushoz, aki legutóbb ingyen adta nekem a banánt, mert már csak három db volt neki... Zöldség-gyümölcs került a szatyorba.

Onnan csak rövid séta a NPM, ami havi rendszerességgel a közelben van. Zsuzsinál lepakoltam a cuccaimat és odaadtam neki az elkészült naptáromat! 2011-es naptár (kicsi, könnyű, de beleírható) és a wellingtoni fotóim közül válogattam bele! "Első új-zélandi gyermekem". Folytatás következik.......... REMÉLEM!

AZtán tettem pár kört fotózni. Nézelődtem is és most kivételesen néhány dologra még el is csábultam!

Nagyon örültem, hogy tetszett a kép annak a "karakteres idős nőnek" akit már többszor fotóztam. Első időben csak lesifotósként, majd legutóbb megkértem az engedélyt is. Most jutalomképpen kinyomtatva oda is adtam neki. Láthatóan örült! Így aztán most is készült pár újabb kép is róla. Nekem most ez tetszik:

Persze több fotó is. Itt megnézheted a többségét.  Örültem, hogy most a maori nő engedte az egyedi fotót. SŐT, beszélgettünk és meghívott oda, ahol gyerekeket tanít a tradicionális maori táncra. Remélem, hamar érkezik a hivatalos invitálás a Pipitea marae-ba. Érdekes figura volt még a nyakgyűrűkkel megrakott nő, aki egy éve él Wellingtonban. Gyönyörű sálakat szőnek (selyemből?).

A vásár után hazaérve kicsit "pihiztem", majd kimentem a kertbe "napozni". Ezt persze nem úgy kell érteni, hogy kifeküdtem, hanem kicsit bogarásztam. A tavaszi virágok mára már száradnak és kell a hely az újaknak. Nagyon élveztem, mert ismét csodás meleg napsütés volt!

Aztán jöhetett a vacsora, majd lazítás és most a "naplóírás", hogy neked is beszámoljak, mi is történt itt az Óperenciás tengeren is túl. Legyen jó hétvégéd!!

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: emberek napló garden növények új zéland wellington island bay eva kaprinay newtown newtown peoples market


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr62476151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása