Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.12.03. 20:42 kaprye

... és itt december

Szárnyalnak a napok!

01. szerda

Ma szinte egész napra kint felejtettem magam a kertben. Élveztem a napot, locsoltam, gyomláltam, kiszedtem a túlnőtt - elvirágzásnak indult növényeket... kis pihenőben befejeztem egy cikket, melyhez képeket válogattam, ill. frisseket készítettem. Nagy öröm a lepkevárás :-)

02. csütörtök

Ma vacsoravendégek jöttek. Ezért előbb egy általános porszívózással kezdtem a napot, majd egy időre "kizártam" magam a konyhába. Vacsorára egyszerű-nagyszerű ételekkel készültem. Bableves tavaszi módra. Ilyen levest otthon mindig az első fejtett babból készítettünk. Persze most nem abból, csak egy jól beáztatott tarkababból készült. Aztán a "vaslábos csodája" című kreációm következett. Ebben az a jó, hogy egyszerű nagyszerű és vendégváró...ha később, vagy korábban érkeznek a vendégek sincs gond. Desszertnek a melegre és az eperszezonra tekintettel friss-epres hoki-poki fagyi mandulával.

Vendégeink Anikó és Gyuri kicsit korábban érkezett, így jó volt minden időzítésem :-) Én már készen voltam, ami meg még nem, beszélgetés közben "magától" alakult.

Anikó egy süti költeménnyel lepett meg. Ez maga a kis csoda, kedves volt tőle, hogy munkája mellett ennyit pepecselt...

Anikó 10-én idul haza Magyarországra karácsonyi-újévi látogatásra és majd a sógornőjével együtt jön vissza januárban. Gyuri marad, valószínű végig dolgozni fog.

03. péntek

A délelőtti itthoni (rutin)  tennivalóim után irány a város. Előbb Lilikét látogattam meg, majd séta - kávé a belvárosban. Éppen megörökítettem azt is,  amikor a szomszédunkkal a TV készített riportot. A bevárosi tömegközlekedés átalakítása, egy utca csak buszok által használhatóvá tétele sok millió dollárba került a városnak. Pár napja nyitották meg és már 3 súlyos baleset történt! Rengetegen tiltakoztak anno ellene, de az akkori önkormányzat nem hallgatta meg a "jóslatokat", hogy túl szűk a hely a nagy buszoknak...túl sok a kiadás minimális (PÁR MÁSODPERC!!!) idő nyereségért. Felesleges pénzkidobás és veszélyhelyzetet teremt. Teremtett is!

A képen a szomszédunk, a tömegközlekedési vállalat nagyfőnöke (rózsaszín ingben), éppen erről faggatták.

Persze én nem hallottam miről folyt a beszélgetés, nem mentem oda, (ő nem is vett észre) csak lesipuskásként lőttem...

Kis csavargás, egy nem túl régen nyílt japán üzlet felfedezése...sikerélménnyel! Aztán mentem a Kiwi Art House Galériába.

Karácsonyi vásárt hirdetett Alan, a galéria tulajdonosa. Gabrielékkel és még sok más művésszel. A vásárra kitett alkotások elsősorban most kisebb képek voltak. Persze a nagyokat sem dugták el. Itt egy egész sorozatot lőttem, régi és új ismerősöket megörökítve :-)

Mire hazaértem már 7 is elmúlt. George megvárt a vacsorával, megettük a "maradékokat" és  ünnepélyesen eltüntettük Anikó legkisebb gyertyáját! Finom volt!

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: art művészet napló garden folyó új zéland caterpillar wellington eva kaprinay monarch lepke monarch pillangó gabriel heimler kiwi art house alain aldridge


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr572491483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása