Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.12.22. 10:46 kaprye

Két nap elszaladt

Eső és szél. Az elmúlt két nap erről is szólt. Meleg van, de tegnap és ma is nagyon erős szél fújt. Tegnap sok esővel, ma szárazon.

21. Kedd annyira esett, mit esett, ÖMLÖTT, hogy nem bírtam magam rászánni, hogy bemenjek a kórházba délelőtt, kora estére pedig vacsoravendégünk jött. Nagyon sajnálom Bandit, de rettenetesen nyomasztó látni az állapotát, segíteni pedig nem tudok...

Vendégünk vacsorára Gyuri volt, mivel felesége Anikó Magyarországon, gondoltuk ne legyen egyedül. Persze nem elveszett "gyerek", süt-főz és nem mellesleg sokat dolgozik. Nekünk is hozott a saját készítésű zserbóból...

Vacsora, tracsi és megbeszéltük, hogy a szent estét se töltse egyedül, így eljön akkor is hozzánk. Zsuzsiékkal együtt öten leszünk.

22. Szerda Reggel az itthoni dolgaim után készítettem egy kicsi levest Bandinak, "HÁTHA". Friss borsós zöldségleves, májgaluskával, leturmixolva. Sajnos nem lett nyerő, mert "nem tudja lenyeli"... igaz, hogy azért 3 deci tejet míg ott voltam megivott.

Nagyon szomorú látni, hogy mennyire megy tönkre, és lassan fogy el...

A kórház előcsarnokában érdekes "kiállítást találtam" gyömbérkenyér házakat. A képeit itt láthatod.

Aztán míg kifelé jövet fotóztam ezt a szép pounamut (jade/green stone) a fiatalember is kedvet kapott:

Aztán  hazajöttem, majd elmentünk az orchideáknak tápot venni. A kéreg megvan, át kell ültetni őket. Hazaérve néhány naggyal megbirkoztam, majd vacsora következett.

Közben kiderült az is, hogy a 9 kiló csokit nem én nyertem :-( sajnos. Annak azért  örülhettem, hogy mégis megérkezett mindenkihez a naptáram! Köszönöm NZ/  Magyar Posta! :-)

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: napló garden új zéland wellington eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr822532012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása