Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

• kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

2011.01.06. 08:26 kaprye

AZ új év első napjai

01.

Mivel a borúsan indult a reggel, így nem mentem le a partra, mert nem tudtam volna napfelkeltét megörökíteni. Így maradtunk itthon lazítás-pihizés és telefonálgatás az ismerősöknek. Semmittevés :-)

02.

Délelőtt készülődés, sütés-főzés, vendégvárás.

Vendégeink meg is érkeztek. Judit osztálytársam volt hosszú éveken keresztül. Már óvodába is egy csoportba jártunk, majd általános iskolába 2-8-ig, utána még négy év a gimiben és persze közben a hétköznapokban is sok időt töltöttünk együtt. Ő és férje Sándor, valamint felnőtt lányuk Nóri érkezett hozzánk Ausztráliából, ahol rokonokat látogattak meg.

Közös késői ebéd és beszélgetés után tettünk egy nagy sétát Island Bay partjainál. Elsétáltunk egészen Owhiro Bay-ig, majd a hegyen keresztül vissza.

Itthon ismét beszélgetések, ahol aztán meglepő dolog is kiderült! Sándor nagymamája és George valamikor egymás mellett lakott "ajtószomszédok" voltak Pesten!!! Milyen kicsi a világ!

Este vacsora, majd kimentünk a Mt Victoriára, hogy a város esti fényeiben is gyönyörködhessünk. Az idő kegyes, ki kell használni.

Aztán már elment mindenki aludni, hogy az előző napok hiányait pótolja. Persze készültünk a holnapra is. Cél a város megismerése kicsit.

03.

Bőséges reggeli után irány a város. George bevitt a Cuba Street-ig, ahol a vödörkutat kötelezően megnézték. Innen séta a belvárosban, majd a Cable car-ral felmentünk a Botanikus kert tetejére. Séta a botanikus kertben, rózsakertben. Juditot a hatalmas hortenziák is elvarázsolták.

A Rózsakert után következett a Parlament benne egy "túra", majd a Szendvicsek vásárlása után ebéd a Magyar Parkban.

Aztán folytatva a sétát A St. Paul templom szépségei, majd a Wellington Múzeum kiállításai, Portré kiállítás a a Shed 11-ben, séta a Waterfront-on, és zárásképpen a Te Papa következett. Utána a Museum Hotel előtt randiztunk George-dzsal és jöhetett a megérdemelt vacsora és a pihenés. Jó pár kilométerrel a lábunkban nem vágytunk sehova menni.

04.

Ezt a napot kirándulásra szántuk. Nagyot sétáltunk Paraparaumunál a parton. Judit nem győzte összeszedni a kagylókat és a formásabb uszadékfákat. Kérdés, majd hogyan mit visz el...

Kicsit tovább mentünk, megnéztük az Autómúzeumot, én pedig még beugrottam Bandit is megnézni Waikanae-ban.  Szegény csak tejen és vizen él, de erősebb fájdalomcsillapítót kap, így most nem fájt neki az érintés. Sajnos lassan elfogy....

Hazafelé még bementünk vásárolni, mert Nóri már 5-én hajnalban visszaindul Ezért az esti vacsora után még kis beszélgetés, pakolás és "ajándék küldés". Mindenki igyekezett viszonylag korán lefeküdni aludni. Nóri már 4-re a reptérre ment. Ezért már este búcsúzkodtunk.

05.

Mivel taxi vitte, mi nem kisértük ki a hajnali órán értelmetlen lett volna. Juditék is visszaaludnak, mi fel sem ébredtük... 8-ra mentem vérvételre, a szokásos éves ellenőrzés, de egyébként is valaki kering bennem, amit nem tudok, hogy mi okozhatja, de nem jó a közérzetem és már pár napja kávét sem iszom (az pedig nagy szó!) .

Hamar intézünk mindent mire Juditék felébredtek már otthon voltunk és aztán együtt mentünk csavarogni. Előbb Zsuzsiékhoz ugrottunk be, majd Gabrielék munkáját néztük meg, ahol Shiffel is tudtak beszélgetni, közös ismerősükről cseréltek információt. Innen elmentünk megnézni a távoli rokon volt házát, azét, aki már régesrégen meghalt. Gyönyörű helyen szép házban éltek, a kilátás a közelből ilyen. Aztán  Éváékat látogattuk meg. Juditékat  otthagytuk és mi elszaladtunk Lilikét megnézni. Ő fizikailag nagyon jól van, a szellemiek leépülése sajnos megállíthatatlan.

Itthon egy leves, majd mi felmentünk a Tepu Te Ranga Marae-hoz, onnan még az apácák "birodalmát" is meglátogattuk. Visszafelé pedig a Marae-ban Anna invitált be minket a lakásába.

Hazaérve már George várt miket finom vacsorával. Aztán Juditék is készülődésbe fogtak. 2 napra leruccannak a Déli szigetre.

06.

Reggeli után 1/2 8-ra levittök a Ferry-hez Juditékat és két napra búcsút intettünk egymásnak.

Itthon még kicsit kerteltem, majd pihentem... Tv-t néztem, örültem a magyar lány - Arn Gréta - sikerének a teniszben, aki ma Aucklandban legyőzte Sarapovát...

Most pedig igyekszem bepótolni az elmaradt beszámolót.

Remélem találtál érdekességet! Üdv és legyen nagyon jó napod!

Szólj hozzá!

Címkék: art művészet napló garden új zéland wellington island bay eva kaprinay kapiti coast déli sziget gabriel heimler

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.