Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.01.16. 11:05 kaprye

Mozgalmas hétvége

15. szombat Itthoni dolgokat intéztem. Kis mosás, kis takarítás, kis lazítás. PL. délután olvasás közben jól elaludtam :-)

Aztán mentünk Franciskáékhoz vacsorára. Mióta visszajöttek Ausztráliából - ebben az évben - most találkoztunk először. Már hiányzott nekünk a társaságuk, a beszélgetés. Jól éreztük magunkat, finom volt a vacsora és végül még pár hernyót is elhoztam, mert Franciska palántáit már teljsen "lelegelték"...

 

16. Vasárnap Reggel még ágyban olvastam, majd alig, hogy fölkeltem telefonált Fritz, hogy hamarosan bejön egy hajó az 5 óceán yacht versenyen. Mielőtt elmentem volna, George kapott reggelit, majd bementem a városba. Éppen jól időzítettem, mert mikor beértem a Queens Wharf-ra már az öbölben volt az első befutó:

Brad Van Liew United States Egyesült ÁllamokLe Pingouin Le Pingouin

SIkerült jó képeket csinálni, majd igyekeztem haza, mert délutánra is sok program volt.

Képek feltéve, majd mentünk a hegyre. ITt másfél óra beszélgetés, majd lefelé jövet megálltunk Anikóéknál. Kávé-tea-beszélgetés.  SZép helyen, közel a Wetához (MIklós gyalog megy dolgozni és haza ebédelni is) bérelik a házat. Kilátásuk a teraszukról Lyall Bay felé:

Tőlük aztán a másik Anikóékhoz mentük. Gyuri volt ma a FŐszakács, a felesége Anikó és testvére Zsuzsa csak a kukta szerepét töltötték be.

A vacsora remek volt. Húsleves, zöldségek, majd vajas-fokhagymás hal és rák :-) Gyümölcssaláta és Georgenak nagy kedveskedés, igazi szilvalekváros BUKTA! 

Zsuzsával még megbeszéltük a holnapi együtt csavargást :-) Tele hassal jöttünk haza, ezért lefekvés helyett még elmeséltem ezt neked is. Legyen hasonlóan szép napod neked is!

Szólj hozzá!

Címkék: napló wellington island bay eva kaprinay velux 5 oceans


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr532587277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása