Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.01.28. 07:03 kaprye

A hét másik fele

Kicsit lazább-visszafogott napok vannak mögöttem. Ezt az idő  és a betegség okozta. Minden érdeklődőtől elnézést kérek és majd igyekszem....

26. szerda

Ma itthon maradás volt terveim között. Igaz, nem gondoltam akkor arra, hogy mindezt „semmittevéssel „  töltöm…, mert kénytelen vagyok rájönni, hogy a bajom abból adódott és van, hogy az arcüregem „rendetlenkedik”.  Fáj és kellemetlen, miatta a közérzetem is változó. Ráadásul erős szél volt, így aztán az orrom sem dugtam ki a házból.

Mindenesetre délutánra úgy döntöttem, hogy megoldást már csak az antibiotikum fog adni…Telefon Dianának, majd "esetmegbeszélés". A receptért George ment el és váltotta is ki a gyógyszert, este már el is kezdtem.

27. csütörtök

Délelőtt szép idő igérkezett, kicsit jobban éreztem magam. Kimentem Gyuszi bácsit meglátogatni. Nagyon érdekes volt, mikor a kórházhoz értem, hogy a felhők a kórház körüli dombok feléig lejöttek...közben persze volt, ahol sütött a nap!

Nagyon örült nekem a kis öreg. Mindent megevett, megivott, amivel kínáltam. A nővérek is örültek a „sikernek” és még egy nagyot is sétáltunk a folyosón.

Hazafelé megnéztem Gabrieléket az új kép elkészült és készítettem (már később) egy válogatást a kezekből is.

Itthon kis lazítás után vacsorafőzésbe fogtam.

Közben a szomszédban elkezdődött a mozgolódás. Nézik a házat, melyet berendezve mutogat az eladó megbízottja….

Vacsora után még a  gyógyulást elősegítendő kamillásan gőzöltem is. Mivel már nem megyek ki a házból gondoltam jó lesz lefekvés előtt… Természetesen a gyógyszert elkezdtem, s míg tart az antibiotikum mindet be is szedem…

28. péntek

Nagy-takarítás nap. Szép napos idő, nem nagyon fújt a szél sem, így lehetett ablakokat nyitni (azért a huzattal óvatos voltam) s az étkezőben szőnyeget tisztítottam. A melegben, szellőben gyorsan száradt, addig lehetett a többi helyiséget porszívózni, port törölni, virágokat áttelepíteni. A nappaliban levő yucca-t áttettem a vendéglakásba, ott nagyobb a hely, itt pedig már nehéz volt kerülgetni. Lehet, hogy ezt is kiültetem?  Most még haladékot kapott.

George közben világítást szerelt, mert elromlott a mozgásérzékelős kint….Sajna kiderült, hogy újat kell venni…megtette, felszerelte, már csak a beállítás marad hátra.

A szomszédba ma megint itt volt a tegnapi pár három kisgyerekkel. Ők bizonyára ajánlatot teszenk a házra. Kedvesek, szimpatikusak kis-kicsi-pici  gyerekekkel.  No majd meglátjuk…ki lesz a győztes. Vasárnap Open Home , amikor majd jönnek a nézelődők, utána majd ajánlatokat tesznek és győz az, aki a legtöbbet ajánlja!

Jó lenne, ha kedves-fiatal szomszédaink lennének.

 

Szólj hozzá!

Címkék: art napló új zéland wellington eva kaprinay gabriel heimler


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr622619771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása