Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.02.12. 20:32 kaprye

Island Bay Fesztivál

12. szombat 

Ezen a napon elkezdődik és jövő vasárnapig folytatódik a rendezvénysorozat.

Ma mozgalmasnak igérkezett.

Kicsit féltem, hogy mi lesz, ha esik az eső... Kicsit ijesztgetett,de megkegyelmezett nekünk!

10-kor elmentem a presbiterien templomba, mert ott egy nagy Garage Sale-lel kezdődött a fesztivál. Ennek nagy hagyománya van itt, ezt most elsősorban gyerekeknek-gyerekeseknek rendezték. Ilyenkor hihetetlenül olcsón lehet mindenfélét vásárolni. Most is az volt,  szépen mosott kisruhák, és a játékok mindenfélesége volt kapható, persze új és szép dolgokkal együtt. Lehetett reggelizni olcsón és aki kolbászt akart az is kaphatott.

Sale-Sale-SALE volt még máshol is az utcában, végigjártam az öbölig az utcát, majd vissza, de a "magán" rendezvények kevésbé voltak változatosak,  mint az elmúlt évben.

Hazajöttem, letöltöttem a képeket, kicsit „dolgoztam” az itthoni munkáimmal is, majd 2 órakor ismét irány a The Parade ( a mellettünk levő párhuzamos főutca), mert hamarosan kezdődik a PARÁDÉ! Felvonulás jelmezben, kerékkel és/vagy négylábúval… Vidáman és önfeledten, kicsik és nagyon gyülekeztek szép számmal. 

Meglepetésemre Anett King már itt volt, s odajött hozzám, puszival köszöntött  emlékezett rám, pedig személyesen már régen nem találkoztunk!  

 Jó érzés volt.  Aztán persze itt volt Paul a mi képviselőnk és a menetbe megérkezett (stílusosan kerékpárral) Celia is a wellingtoni főpolgármester. A felvonulásról és a későbbi programról képeket ebben az albumban láthatsz!

Nagyon vicces volt. Sokan voltak és most az időjárás is kedvezett…Igaz, néha ijesztgetett az eső, hullott pár csepp, takargattam a kamerát, de aztán az égiek megkegyelmeztek!

A menet a Shortland Parkba vonult (velem együtt) és ott hamarosan kezdetét vette a ceremónia!

Itt még örömmel köszöntöttük egymást a kamatuával Samuel Jackson-nal is, aki maori hagyományok szerint nyitotta meg az ünnepséget.

Celia Wade-Brown főpolgármesterünk pedig a szalagot „ollóval” is elvágta.

A Fesztivál hét megnyitva!

 

Mindezek után mindenféle szórakoztató programok következtek a jelenlevőknek. Szép számmal voltak csoportok, szülők gyerekekkel… Én is kicsábítottam George-ot, de pechünkre mire kijött, addigra elfogyott a hamburger…így aztán mi nem maradtunk túl sokáig, mert korgott a gyomrunk. Vacsoraidőre hazajöttünk. Finom fokhagymás rákocskák vártak. :-) 

 

Szólj hozzá!

Címkék: fesztivál képviselő napló polgármester park új zéland samuel jackson wellington island bay eva kaprinay celia kamatua anette king shortland mayor celia wade brown


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr892656679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása