Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.02.17. 09:51 kaprye

Szoboravatás

Február 16.

Ezen a napon egy magyarral Ágival és egy franciával volt randevúm.

A közeli Carlucci Land-ban, egy különleges szoborparkban volt velük találkozóm. Carlt a park tulajdonosát már régóta ismerem. Időnként kimegyek fotózni, mert ötletesebbnél ötletesebb alkotások vannak nála. Persze néha meghökentő is. Talán még emlékszel, a Lada Samara autóra a tetején a hatalmas kődarabbal…(Ma már ez nincs meg...)

Ági, akivel már egy ideje tartom a kapcsolatot, és partnere a francia szobrász,  hoztak egy szobrot a parkba. A szobor 4 méter magas és jótékony célból és ajándékba készült. A mozgássérült gyerekek intézményi támogatására várnak majd adományokat…

 

Szóval kimentem, találkoztunk, beszélgettünk, közben fotóztam az érdekes szobrokat, az ötletes alkotásokat is.  Kora délután aztán elhoztam kicsit hozzánk őket , mert  a szobor felállításához kellett egy kis várakozási idő… Beszélgettünk Ágival és Mani-val, ittunk egy kávét , ettük a reggel sütött süteményt.   Ági Luxemburgban él és dolgozik, Mani Franciaországban, de a két település ahol élnek nincs túl messze egymástól.  Később aztán visszavittem őket., megbeszéltük, hogy másnap ismét ugyanott találkozunk.  

Hazaérve vacsora és én olyan álmos lettem, hogy viszonylag korán le is feküdtem.

 

17. csütörtök

Délelőtt itthon, kis levesfőzéssel, kerttel…Aztán könnyű leves-ebéd , melyre Franciska is megérkezett. Délután együtt mentünk a Carlucci Landba. Ágiék már ott voltak, kicsit másképp alakult a programjuk, mert nehezebb volt felállítani a szobrot. Mivel 4 méteres, súlyos fa, nem mindegy, hogy mennyire stabilan áll és nehogy a szélben eldőljön!

Közben beszélgetve ma az is kiderült, hogy Ágival valamikor egy utcában (akkor Münnich-nek hívták)  laktunk Ózdon, egymás melletti házban! DE persze nem emlékezhettünk egymásra  mivel nagyon eltérő korúak vagyunk, nem jártunk egy helyre….

Közben a szobrot felállították, akkorra  jött még pár érdeklődő  is és ünnepélyesen átadta egy „hivatalos ember” is,  vagyis a KÖZÉ lett. Remélve, hogy a mozgássérülteknek adományok is érkeznek majd a jóvoltából.

Az alkotó és a menagere ajándékot is kaptak, majd mi Franciskával eljöttünk. Ő ment haza és én is jöttem.

Ismét következett a képek rendezgetése, albumba helyezés, mintegy dokumentálva a történést.

 

Most pedig neked is elmesélem.Legyen szép napod!

 

Szólj hozzá!

Címkék: art művészet szobor új zéland mani arts wellington carlucci land


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr602667250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása