Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.02.25. 10:18 kaprye

Segítő együttérzés

25. péntek

Reggeli itthoni dolgaim után mentem be a városba. Előbb képeket kinyomtattatni, hogy holnapra készen legyen, mert a vásárba megyek. Onnan továbbmentem a Pipitea Marae-ba, mert oda érkeztek tegnap Christchurchből sokan…Teljes nagyüzem fogadott. Az „udvaron” egy nagy konténer állt a hatalmas felállított sátor mellett. Abban gyűjtötték az adományokat, a konténerben szállítják majd lea Déli szigetre.  Egy maori nővel beszélgettem, elmondta, sok adomány érkezett, és sokan, mintegy 100 ember alszik a marae-ban. Ő mutatott be az igazgatónak, aki készséges volt, megmutatott mindent és engedélyezte a fotózást is.  Így csattogtam a géppel.

A belvároson keresztül több gyűjtés és sütögetés volt Christchurch károsultjainak

Innen már visszafelé sétálva, bementem Gabrielhez is a műterembe.. Ő épp egy újdonsággal, új témával foglalkozott, így őt is megörökítettem.

Utána az új csónakház következett. Itt meglepetésemre nem voltak „szállóvendégek”, de volt valami rendezvény. Finom falatokkal az emeleti teremben asztalon!

Eztán már Georgera vártam, akivel randink volt és innen együtt jöttünk  haza. Kis kaját magamhoz véve összeszedtem néhány „eladósorba került” virágot-növényt és elvittem az apácákhoz, mert ők holnap csinálnak vásárt. Pia nővérnek megigértem , s mint akik összebeszéltek, mikor odaértem az iskolához, ő is pont akkor érkezett.

Hazafelé a másik oldalon összefutottam az új szomszédunkkal. Majd a jövő héten költöznek. Amikor a körténkről beszéltem, s gyerekeknek nagyon felcsillant a szeme, így felajánlottam, hogy jöjjenek el és adok nekik. A kisfiú bátor volt, és elsétált velem, a kislány visszakozott, amikor kiderült, hogy a mama nem jön. MI eljöttünk, sajnos a nevét nem értettem a gyereknek, de George sem tudta megfejteni! Ráztam a fáról körtét. Nagyon élvezte a kissrác. Kosárba tettük és közösen elvittük. Kedves család. Remélem, jó szomszédok leszünk!

Ezután vacsora…Tv…és készültem a holnapra. Képeket válogattam, feliratot csináltam, mert elhatároztam, hogy most a kinyomtatott  képeket árusítani is fogom és a bevételből a Chch-i gyerekeknek veszek bébiételt.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr42689351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása