Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.05.11. 21:51 kaprye

Besűrítek

09. Hétfő

Reggel még angol. Éppen kis ellenőrzés a vezetés részéről, persze semmi szigor és ejnye-ejnye...a tanár van értünk...Jókat nevettünk. Wendy pedig a társaságot egy finom saját tortával lepte meg jutalomból.

A foglalkozás után egyenesen Lilikét mentem meglátogatni. Ez a látogatás is az utolsó elutazásom előtt. Örült nekem, beszélgettünk kicsit és elköszöntem, mondván, hogy megvárjon míg visszajövök!

10. kedd

Délelőtt itthon , majd ebédidőre egy kávéra-teára - Stephanie-val együtt - Shoko-hoz voltunk hivatalosak.

Shoko japán, a férje fél maori-kiwi kellemes szimpatikus ember. Ők Japánban ismerkedtek meg, ahol Blair angolt tanított sok évig. Nem túl messze laknak tőlük. Kedvesek, szorgosak szépül a házuk munkájuk nyomán.

Shoko sem tud sokkal jobban angolul mint én. Így aztán nagyon jól megértjük egymást.

Kávéztunk-beszélgettünk, jókat nevettünk. Aztán itthon folytattam a tennivalókat. Szerettünk volna George-dzsal  a közeli étteremben enni az esti színház előtt, de kiderült (hmmmm), hogy az étterem konyháját 4-kor bezárják. Még szerencse, hogy a kedvenc fish-and chips-esünk ezt a luxust nem engedi meg magának.
Nagy dorbézolást csaptam. Fél adag Bluff-oister lett a vacsorám hasábburgonyával...nyamiiii. Nagyon kár, hogy ez ennyire drága luxus...

Aztán mentünk a St James színházba. Webber összeállítást néztük meg. Remek énekesek, remek előadók, jó díszletek JÓÓ műsor. Szóval ÉLVEZTÜK nagyon!

11. szerda 

A déli koncert elhalasztva egy héttel. Azért bementem a városba, mert egy fotóversenyre kerestem a témát. Gabrielt is meglátogattam, ő elkészült egy új-érdekes képpel...és kezdte a következőket...

Készítettem jó képeket a városban, de végül mégsem neveztem az egynapos versenybe. Helyette csupán feltettem a Facebook oldalamra őket a „Sétáltam” albumba.

Délután még elmentünk Bandit meglátogatni. Örült nekünk, különösen Georgenak! Hazafelé ömlött az eső. Csak araszoltunk a városban. A KK Malaysian étteremnél megálltunk vacsorázni. Sajna hely nem volt, de mivel csinálnak elvihető kaját is, nem vártunk az üres asztalra, hazahoztuk a vacsorát. Nagyon kellemes meglepetés volt, hogy nem csak a reklám mondja, hogy tisztes adagok olcsón, a valóság is az volt! Finom, ízes és méretes adag! Én nem bírtam megenni... Az ár is olcsó $10/adag. Ide máskor is megyünk, vagy onnan máskor is hozok...

Mára megjött a hivatalos felkérés is egy nagy konferencia fotózásra. Volunteer Awareness Week 2011

 

Megbeszélés majd a jövő hét kedden...NAGYON elfoglalt lesz az utolsó hetem a 4 napos fotózással! Persze, bizonyára nagyon fogom élvezni!

 

Szólj hozzá!

Címkék: angol napló új zéland stephanie wellington eva kaprinay gabriel heimler shoko bluff oister kk malaysian


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr172896923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása