Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.12.04. 02:59 kaprye

Templomok és Galériák

 

02. péntek

Ebédre finom brokkoli levest ettünk, aztán elindultam a városba még 3 óra előtt. Itt először a karácsonyfához mentem el. Csodás napfényes időben sok-sok fiatal és idősebb heverészett a fa körüli füves terepen. Nagy zsákfotelek mindenféle színben üde színfoltjai a karácsonyi hangulatú Waitangi Parknak. Karácsonyi hangulat? Nekem még mindig nem az itt ilyenkor. Strand, napfény és meleg nem időzi azt a hangulatot, amit gyerekkorom friss ropogós hava, jégvirágos ablakai, a fenyőfa illata adott.

Ez egy más világ, más évszak ilyenkor, nem kellemetlen  M Á S.

 Ezután a panoráma fotókat kiegészítendő a fahídról kattogtam párat mindkét lencsével. Aztán még a Frank Kitts parknál is egy jól sikerültet lőttem.. Sétálva eljutottam a St Mary of the Angels templomához és  csináltam még pár képet. Eszembe jutottak a templomok, melyeket legutóbb a vendégekkel sem sikerült megnézni.

Mivel időm bőven volt, elmentem arrafelé. Szerencsém volt! St. Johns  gondnoka éppen kijött a templomból és megkértem, hogy ugyan engedjen már be....Kedves volt és kinyitotta előttem az ajtót, körbefotózhattam. Még sosem láttam ilyen üléseket templomban! Csodás kauri fából készült a belső borítás és a „bútorzat”. Másik érdekesség ( ilyet sem láttam ez előtt), hogy az orgonának némely sípja kályhacső szerűen meghajlik.

 Fellelkesülve a sikertől a St. Peter templomhoz sétáltam. Itt ért a másik meglepetés. Egy idős hölgy éppen gyakorolt, vagy csak szórakozásból orgonált, így nyitva volt az ajtó! Az üres templomban itt is sok képet csináltam...Nagyon érdekes-szép volt az orgona sípjainak festett mintázata...

 Ezek után a sikeres fotózáson fellelkesülve még a Cuba utcán sétáltam kicsit. Itt is fedeztem fel ismét újat. A Newtownban levő Suite galériának nyílt itt egy üzlete az emeleten. Felmentem, megnézem. Már a lépcsőházért is megérte! Gyönyörű lépcsősor visz fel a 2. emeletre. A galéria nem dobott fel,  nem is volt rossz...de...

Mellette egy festő műterme volt. Mivel éppen festett, kedvesen köszönt, így hozzá is bementem...Bob Kerr, régi katonaképről érdekes alakokat fest meg. Elsősorban történelmi témájú alkotásokat készít.

 

Ezután már  végcél következett, ami miatt eljöttem otthonról. 6-tól volt Gabriel falfestményének az ünnepélyes átadása – fehér lepel nélkül - Alan galériája mellett.

Ott volt a ház tulajdonosa, Gabriel és Anna  kicsivel, valamint még pár ember. Nem túl sokan jöttek össze. Alan inkább a jövő heti dologra készül.

Hazaérve jöhetett vacsora, mert George megvárt vele.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: art templom művészet napló új zéland gallery wellington eva kaprinay gabriel heimler alain aldridge


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr903435291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása