Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.01.19. 11:30 kaprye

Szerda-csütörtök

Úgy látszik, most párosával jutok a napok lejegyzéséhez.

Szerda

Délelőtt Newtownba vitt a dolgom. Előbb a könyvtárban vettem részt egy kis angol gyakorláson. Onnan Zsuzsihoz mentem be, hogy  beszélgessünk, ebédeljünk és ha már ott jártam megnéztem az új irodáját is. Nagyon szép –mosdóval és nagyobb, mint az előző.

és már majdnem be is lakta.

 

Zsuzsitól a Museums of Wellington-hoz mentem, de Nic nem volt az irodában, hanem a múzeumban...Oda már nem mentem utána, hanem hazafelé igyekeztem.

Mire hazaértem George levágta a füvet és lazított. A délután már csak apróságokkal telt.  7-re mentünk Gabrielékhez vacsorára. A kis Ariel hihetetlen módon nő, hurkás combjai vaskosak...és többnyire a mama ölében szeret lenni.

Vacsora ...hát nem tartozik majd a kedvenceim közé...de megettem. Igaz, mikor hazaértem egy unikumot is megittam...így  túléltem.

 

Csütörtök

A ma délelőtti szokásos dolgok után a Múzeumba mentem. A Colonial Cottage szép helyen van, csak megközelíteni nehézkes....de odaértem. Autóval pedig a parkolási gondok miatt nem szeretek menni. Mire kiértem  Nic kiment vásárolni, Paul volt ott és még egy férfi, akinek sajna a nevét nem jegyeztem meg... Elkészültek a képek, most kerültek fel a paravánokra, és állt össze, ami majd vasárnap nyílik hivatalosan.

Hazafelé még beugrottam Gabrielhez. Éppen nála volt Jane is, kicsit beszélgettünk, aztán haza...

Anna elküldte a Newtown Newsba készült riportot, hogy nézzem át, mindent jól írt-e? SZUPER lett!

Itthon a FB várt egy üzenet, hogy egy magyar a kórházban, kellene tolmács... George először a hivatalos tolmács elérhetőségét adta meg, de visszahívtak, hogy nem elérhető... Persze nem én vállalkoznék a tolmácsolásra, de George, ha nagyon muszály igen. A második hívásnál kiderült, hogy Lilike az aki bekerült, így (mivel akkor már vacsora után voltunk) buszra ültem és bementem a kórházba. Olyan állapotban találtam, amilyenben az utóbbi időben mindig is volt otthon....Így aztán nem is tudom, hogy gyakorlatilag miért került be. Ő sem... 

Hazaérve a neten már ott volt a Cook Strait News, benne a velem készült riport. Az Annáé sokkal jobb...

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: művészet napló új zéland wellington eva kaprinay karácsony napja suzy zsuzsi cook strait news


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr573589518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása