Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.01.22. 09:08 kaprye

Hétvége - kiállítással

21. Szombat

Reggel Lilikénél kezdtem, akinél a helyzet változatlan. Tőle a Pacific Festiválra mentem. Nyüzsgés- forgatag, látnivalók étel és ének...

Gyönyörű idő volt és kellemesen teltek az órák. Délután George-dzsal randiztunk. Még vele is tettünk egy kört, és aztán sétáltunk egyet Newtown-ig. A Mekiben ettünk egy hamburgert. Ez után George elment egy fűkaszát nézni, én hazafelé vettem az irányt.

Vacsora készítés, és a holnapi cuccok egy részének összekészítése... Körözött és egyebek. Majd ismét Lilike kórház. Pár papírt nyomtattam neki, hátha könnyebb lesz a  kommunikáció. Nem vagyok benne biztos. Könnyű vacsorát még ettünk, aztán este viszonylag korán lefeküdtem...előbb Tv-t nézni, majd gyorsan elaludtam és persze aztán éjnek évadján még néztem a Tv-t....

 22. Vasárnap

...reggel pedig korán keltünk. George gyártotta a “club” szendvicseket. Kicsit izgultam...de szép időnek indult, nyáriasan öltöztünk...majd irány életem egyik nagy eseménye, ELSŐ ÖNÁLLÓ kiállítás és nem is akárhol...

Megérkezve kiraktunk mindent, átrendeztük kicsit a termet, feltálaltuk az enni-innivalókat.. Gyönyörű régi porcelánok kerültek a teához-kávéhoz. Szállingóztak a vendégek. Szinte mindenki megérkezett aki erre a megnyitóra meg lett híva. Befutott kis késéssel Celia Wade-Brown is (Wellington főpolgármestere)  a férjével.

Kedves volt, és aranyos... Ígéretéhez híven megnyitotta a kiállítást! ...én pedig megköszöntem a lehetőséget.

Nagy nagy meglepetésre egy amolyan véletlen beesett nézelődő vette meg az első fotót, melyet a Kapiti Coaston készítettem. A lányának szánja, aki Waikanae-ban lakik. Ez után még két képre került fel a piros pötty, ami azt jelenti elkelt... Borka Éva mamája választotta magának Island Bay-a Sorland Parkot, Anikóék pedig  a belvárosi képet. Persze ez nem jelenti azt, hogy már nem is lesz fent a kép... Újra nyomtatják.

12-kor aztán kezdtek érkezni a Colonial Múzeum túrára a látogatók, a kiállítás vendégek pedig  lassan szállíngóztak el...George is hazament. Mivel a kiállítás 4-ig van nyitva, én maradtam. Ez jól is jött a dolgozóknak, mert egyrészt segítettem mosogatni, elpakolni, másrészt remek volt hogy a frissen érkező vendégeket nem zárt ajtó várta, míg a túrának vége.Örültem mert voltak néhányan, akik direkt a fotókiállításra voltak kíváncsiak!!! Így például Stephaniék is!

 Az idő közben rohamosan romlott. Elkezdett esni, majd zuhogni, később ömleni és hamarosan 10 fokkal hűvösebb lett. A 22 ről már nem volt csak 12 és a szél miatt még hűvösebbnek éreztem..Így a tervvel ellentétben (séta haza) George jött értem autóval.

Itthon  már csak kis vacsora, lazítás és természetesen a készült képekkel játék...és elmondhatom NAGYON ÉLVEZTEM A MAI NAPOT!!! A fenti képet, ahol Celiával vagyok  Anna Proc készítette Köszönet érte :-)

 

Szólj hozzá!

Címkék: art kiállítás művészet napló új zéland wellington eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr763688868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása