Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.02.19. 20:40 kaprye

Pergő események és napok

Az Island Bay Fesztivál és a saját programok is izgalmassá tették a napokat.

 

16. csütörtök

Először a közelünkben levő könyvtárba mentem, ahol gyerekeknek tartanak rendszeresen (és most a Fesztivál keretében is) felolvasásokat és könyvismertetőket.

Itt KICSI gyerekekről van szó, akik nem járnak óvodába sem! Persze vannak korban nagyobbak is, akik a kistestvérke miatt nincsenek intézményben, de ilyen közösségi helyek-lehetőségeket kihasznál az anyuka. 

Hihetetlenül sok gyerek-szülő összegyűlt. Nagyon jó volt a hangulat, a könyvtáros élvezetesen mesélt a kicsiknek...akik gyakran szájtátva hallgatták! 

Láthatóan mindenki élvezte. A mesélés után kis hajókat gyárthattak Rose segítségével, amit aztán hazavihettek...

EZ után következett nekem a munka második felvonása. A képeket átnézni, javítani...és elvinni a Community Centre-be és a könyvtárba is, hogy ők is élvezhessék... és utána mehettünk vásárolni már a hétvégére a Fészeknek és  magunknak is.Szóval nem unatkoztam.

Mindezek mellett pedig háromszor locsoljuk a leendő füvet...

 

17. Péntek 

Délelőtt kis/nagy takarítás ...és kert.

Mára egy délutáni  program volt a Fesztiválról beírva a naptáramba, a gyerekrajzverseny képeinek kiállítása és egy magán:  Márta fiának az esküvője.

A kiállítás megnyitó Michel McCormack Galériájában ...onnan pedig már busszal mentem tovább. Kicsit tűkön ültem a buszon, mert a máskor 20 perc max fél órás utat most csaknem egy óra alatt tettük meg, akkora volt a forgalom...Már izgultam, lekésem az esküvőt. DE NEM...szerencsémre még pont elcsíptem kezdetektől!

 

Hazaérve ismét nem maradt más hátra, mint a képek rendezése J ... Nem kis munka, de minden a helyére került.

A locsolás sem maradt el... 

 

18. szombat

Reggel locsolás, majd megnéztem a közeli templom közösségi termeiben rendezett vásárt.  A használt és új dolgok)vására elsősorban gyerekes szülők számára. Itt sok szülő megszabadul a már feleslegessé vált cucctól és a leendő szülők fillérekért vehetnek meg fontos dolgokat! 

Ha már ott voltam megörökítettem belülről a templomot is...és tettem egy sétát a partra, mert oda meg egy másik templom hirdetett a híveinek pikniket .... Ismerősök is felbukkantak ott. 

Hazafelé még a harmadik templomba is bementem, belülről azt még sosem fotóztam. Most az is sikerült. Szóval nem volt unalmas ez a nap sem...és lehetett játszani a képekkel.

 19. Vasárnap 

Ez a nap a Fesztivál utolsó napja és Fészeknap. 

Reggel gyorsan elkészítettem a Fészek-ebédre a húsgombócokat. Kétféle készült sertés és marhahúsos.

Tisztes méretű gombócokból készült mintegy 40 darab...Paradicsomos lében főzve. Lassú rotyogással szépen főddögélt. Így az egész jól átvette az ízeket.

 

Mikor elkészült még egy iramodás a parkba, ahol a Festivál piknik kezdődött...még nem voltak túl sokan, de pár érdekes arc így is a gép elé kerül... 

Gyors képrendezés, majd tésztafőzés és lehetett pakolni a Fészekre. Öröm, hogy ismét 23 bejelentkező volt, s bár Franciska és Pityu lemondta délelőtt...a többiek ott voltak, s bár késve(szólt, hogy fog!) , de Zsuzsi is befutott. Jó hangulatban egy fiatal új párral is megismerkedhettünk... Majd meglátjuk számukra mit hoz a jövő. 

Hazaérve nem maradt szusszanós idő, mert Bandiék jöttek át megbeszélni a jövőt. Marika mellé kellene egy segítő gondozó, aki heti pár órában Marika mellett lenne és ezzel szabadidőt biztosít Bandinak.. Én szívesen elvállalnám (tenném ingyen is), de ha felvállalom mint munka, akkor az adózás miatt nem bizos, hogy szerencsés nekünk. Még gondolkozunk rajta! 

Közben elmondtuk Bandinak a telefonkártya használatot is. Eddig 50 dollárokat fizetett a magyarországi beszélgetései miatt havonta. Ez az összeg az általunk ismert kártya használatával egy évre is elegendő!!! 

Ez után már csak George készített még be egy kenyeret reggelire, hogy a friss tepertő mellett friss kenyér is legyen!!!

 

...még egy kis locsolás NŐ A FŰ!!! ...és elmúlt a hét!

Szólj hozzá!

Címkék: art kiállítás művészet napló garden új zéland fészek wellington island bay eva kaprinay michael mccormack


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr994136003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása