Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.09.01. 21:48 kaprye

Hónap vége és egy új hónap kezdete

Péntek 31.

Reggel George a fogorvoshoz, én pedig a képekért mentem. Az új kiállításra új anyag is készül a helyieknek.

Hazaérve kis szusszanás, majd irány a kiállítás. Nagyon jó volt, mert jöttek páran. Különösen örültem Bev Short -nak, aki nevéhez hűen nagyon picike, de annál jobb fotós! Ő profi és neki volt az a nagyszerű portré-kiállítása, melyet sokszor megcsodáltam.

Aztán még jöttek és még vásárló is! Hurrá, :-) és végül  jött Fritz...

Elmondhatom kellemes volt a délután. Estére itthon ...lazítás.

és már SZEPTEMBER!

01.

Délelőttre üres volt a naptár ezért elmentem a piacra kicsit nézelődni, banánt venni. Egyéb minden van itthon. Mentem-jöttem csak, nem maradhattam sokáig,  mert 2-órára Owhiro Bay-n volt jelenésem, felkért fotósként.

Előbb elmentem, hogy legyen kis nézelődős idő. Jól tettem, hogy korábban indultam mert olyan sokan voltak, hogy keresni kellett a parkoló helyet!

Robert Logan emléktáblát - parkrészletet avattak. Ő az az ember, aki 2010-ben rejtélyes körülmények között eltűnt. Ügyvédi hivatása volt, de mint megtudtam, nagyszerű zongorista is!  Sokan szerették, mert nagy természetbarát és túrázó, a helyi közösségért sokat tevő ember volt, vajon mi lett vele?

Sokan jöttek el, ami bizonyítja, hogy mennyire közkedvelt volt!

Hazaérve kis szusszanás, gyors képrendezés, majd zuhany és átöltözés, mentünk Gabrielékhez vacsorára.

DSC_8571.jpg

A vacsora szokásos Anna féle, Ariel is szokásos. Ha nem az Anna ölében van, akkor ORDÍT...hiszti...és nem győzzük mondani, hogy ez mennyire rossz kettejüknek (is), hogy túlságosan is magukhoz szoktatják Arielt! Főleg Anna...még Gabriel kezébeől is kiveszi Arielt, ha az nyikkan egyet!

DSC_8559.jpg

Az este elszaladt...és ennek a napnak is vége...Holnap  vége az island bay-i kiállításnak, lehet az újat tervezni, kezdeni...(Szeptember 10-én rendezzük be) ezért jó lesz egy hét egy kis szabadabb mozgásra.

Szólj hozzá!

Címkék: napló új zéland wellington eva kaprinay gabriel heimler anna proc Ariel


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr184746490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása