Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.09.16. 21:37 kaprye

Sűrű vasárnap

A reggel a főzéssel telt. A tegnap 3/4 részben elkészült pörköltet fejeztem be. Mellette főttt a lencse főzelék is. Kihasználtam a napsütést és még mostam is..Mire készen lettem még vasalhattam, mert elfelejtettem a fészek terítőket előtte. Volt egy megérzésem és mégsem teregettem az udvarra, csak a mosókonyhában akasztottam fel a ruhákat...(mire a Fészeknek vége volt zuhogott az eső!!!)

Aztán irány a part. 11-kor találkozó volt a parton. A déli városrészekben  meghirdetett program ÖBÖL TAKARÍTÁS.

DSC_9439.jpg

Összejött elég sok ember, kiosztották a zsákokat és a kesztyűket...lehetett szemetet KERESNI! Tényleg keresni kellett, mert jó volt látni, hogy mennyire NEM SZEMETES a partunk!!! A keresés azért volt kiemelve, mert ilyenkor összeszedik a legapróbb műanyagdarabot, vagy fémet, ami ugy-e nem, vagy csak nagyon hosszú idő alatt bomlik le. Mikor az egyik zsák tartalmát megnéztem, abban egy hajódarab nagyobb műanyagot leszámítva tényleg csak apróságok voltak. Nem volt egy üveg, egy italosdoboz sem! Nagyszerű emberek laknak a környéken!

Ha már lent vagyok még benéztem az oktató központba is. Szép idő volt, sokan voltak. Ott volt Dr Victor Anderlini,  az igazgató is :-)Nagyon büszkén mutatták a kitüntető díjat, a legjobb önkéntes csapat 2012-ben!

  DSC_9473.jpgDSC_9478.jpg   

Azt önkéntes csapattal készülhetett egy közös fotó!

Mire hazaértem lehetett zuhanyozni, átöltözni, bepakolni az autóba és indulni a Fészekbe. Ma csak 14-en voltunk...A fiatalok pénzkeresetre adták a fejöket vasárnapra. Lángost sütöttek, kalácsot árultak! AZért azok, akik eljöttek nagyon jól érezték magukat. A lencse és a pörkölt mindenkinek nagyon ízlet (finom is volt, én is pukkadásig ettem magam). A "Kultúrfélórában" még George is felolvasott a jelenlevők figyelmesen hallgatták .-)

DSC_9506.jpg

Zsanettet még kivittük az állomásra, mert nagyon lengén jött...és bizony ekkor már nagyon esett. Hazaérve csak lazítottam...Sűrű volt a mai program ...

Szólj hozzá!

Címkék: napló új zéland fészek wellington island bay eva kaprinay marine education centre


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr524781310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása