Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.10.03. 09:36 kaprye

Ezt fotózni kell...

02. kedd

Délelőttre tervezett közös programot tegnap este Dobrinka lemondta. Már nem bosszantott, mert valahogy számítottam rá...SŐT ma kifejezetten örültem is neki. Mehettem csavarogni..

Gyönyörű az idő és volt az újságban egy cikk, mellyel felcsigázták a kiváncsiságomat. 'Secret Art Walk" címmel megjelent egy kiadvány, melyben azokra a képzőművészeti alkotásokra hívják fel a figyelmet, melyek irodaházakban rejtőznek. Előbb elsétáltam megnézni Ha'ze kiállítását, melyről megnyitásakor lemaradtam. Nagy meglepetés volt, igazán különleges képeket alkotott. Nagyszerű alkotások, bevallom nem is gondoltam volna...Igaz, később Gabriel elmondta, hogy az ő segítségével kezdi megtalálni önmagában a művészt Ha'ze és mesterien ötvözi a maori-európai vonalat, nem a maori motívumokkal dominálva!

Az információs központba beszerezni az útmutatót, aztán körbesétáltam pár helyet. Nagyon örültem, hogy Gabrielék két helyen is említve voltak! Az egyik a Dominion épületben van:

DSC_0474.jpg 

Még beugrottam  Gabrielt is megnnézni, ahogy szorgosan dolgozott...Aztán  jöttem haza...és már tettem is fel a képeket a SECRET ART WALK albumba..Összesen 31 hely van felsorolva, így azért nem lesz egykettőre készen.

Vacsora pizza...és lazítás :-)

03. Szerda

A reggelt ismét sétálással kezdtem. No meg persze fotózás is, mert felkerestem azokat a helyeket, melyeket tegnap nem...haladok...Igazán érdekes helyeket, szobrokat, képeket láthattam. Nagyon jó!!! Persze érdekes, mert találtam olyat is, melyet nem említenek a kiadványban. Aztán délben koncert és most gitárosok adtak hangversenyt! Nagyon jók voltak és a tanáruk megkért, hogy küldjem el a képeket is! Koncért után még DSC_0546.jpgegy kis séta...gyűlnek a képek az albumba, csak győzzem feltenni őket!

Mai kedvenc képem:

 A Majestic torony tövében a "kis" épület, ami nem is olyan kicsi egyébként.

A vacsorát George ütötte össze és bár félt tőle, nagyon finom lett, felhasználta a maradék sült bárányhúst.

Szólj hozzá!

Címkék: koncert művészet napló fotók új zéland wellington eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr514817190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása