Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.10.27. 08:21 kaprye

Majdnem hétvége

26. Péntek

Előbb nyomtattatni mentem...de felesleges út volt, mert Daniel nem volt az üzletben, így  "mégsem jött össze. Itthol az újságot olvasva láttam meg az új látványosságot, így bevásárlás előtt még George-dzsal együtt kimentünk a reptérre. Itt ma reggel adták át a hatalmas Hobbit reklámot a Gollum-ot. Igazán érdekes, lenyűgözően nagy 13 méter!!! Persze az ára sem volt csekélység, mint este a hírekből megtudtam 250 ezer dollárba került az elkészítése és az elhelyezése.

Eztán a bevásárlás következett. Vasárnap Fésze és bár a húst már megvettük, de még kis ez, kis az kell és persze nekünk is  a jövő hétre. Nem sokkal hazaérkezésünk után Zsuzsi jött be, elmeéslni, hogy mégsem lesz Island Bay Market novemberben. A "vezetőség" és közte érthetetlen feszültség...és a felajánlott terem-méret nem elegendő. (lehet, hogy nem is baj, hogy nem sikerült a fotókönyv nyomtatás?) 

Vacsora lecsós virsli /vagy inkább virslivel lecsó  és ....este lett.

27. Szombat

Ma a Paekawakawa Reserve-be igérkeztem. 10-re ott voltam. Addigra szerencsére már az önkéntesek is megérkeztek. Először Jannifer-rel bejártuk a terepet, amit szeretne megmutatni képeken a pályázathoz (ezért kellettem én). Aztán az önkéntesek láttak munkához, de ekkor én már továbbálltam, mert:

DSC_8880.jpg

a hónap utolsó szombatja- találkozó a Time Bank-osoknak is. (nem voltunk sokan)  Jövő hónapban már az első születésnapunkat ünnepeljük. A bal oldali vöröshajú lányról kiderült, hogy  a nagypapa magyar származású volt! Kicsi ez a világ...

Innen hazaérve előbb a délelőtti képeket tettem rendbe, majd megfőztem a vacsorát...Paprikás krumpli! Már régen volt...és felbontottuk a virsli csomagot tegnap, most enni kell...

Mire készen lettem még sütöttem is egy kis sütit, majd ismét egy születésnapra mentem. A közelünkben levő Dittybox kis üzlet, melyet egy fiatal grafikus tart fenn...most ünnepelte az 1 éves születésnapját. A születésekor is ott voltam, így aztán most sem hagytam ki.Sok fiatal jött, kedves társaság és Gavin nagyszerű ötletei vonzzák a vásárlókat is. Persze fotóalbum is született a készült képekből.

A szokásosan korai vacsora után pedig LAZÍTÁS következett.

Szólj hozzá!

Címkék: art új zéland wellington eva kaprinay time bank Paekawakawa Bush Reserve Dittybox


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr394872577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása