Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

• kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

2010.04.05. 23:31 kaprye

Kirándultunk 3. nap

3.       Nap

Christchurch kedves kis hely, Új-Zélandi legeurópaibb városkája. Sok szép, régi épülettel. A házak többsége terméskőből, kőből-téglából épült. Keresztülszeli a várost egy kis folyó, melyen gondolások is szállítják a kiváncsi és "lusta" turistákat. Besétáltunk a belvárosba a katedrálishoz. A gyönyörű monumentális épület előtt "zajlik mindig az élet".

A téren aztán mindenféle programban volt részünk. Volt zsonglőr, bűvész és volt egy fiatalokból álló remek maori együttes.

Nagyon élveztünk a műsorukat. Ezután egy thai étteremben megebédeltünk. Visszatérve a térre egy különlegesség következett, melyről George tudott és nagyon várta!

Megérkezett, egy piros Volkswagen, amelyiknek elől hátul orra volt!

Kiszállt belőle egy férfi, kihozta a templomból a létráját,  feltette fekete sipkáját és elkezdett szónokolni.

Ő a "The Wizard of New Zealand".

Mondta, mondta a magáét. George nagyon élvezte, én nem annyira, már csak azért sem, mert nem értettem mindent. Ezért aztán otthagytam őket és mentem a téren nézelődni. Aztán már ketten indultunk végig a Worchester Roadon, hogy az egyéb látnivalókat is megnézzük: Múzeumok, kiállitások, a dyslexia központot,   mely egy kis simogatás is volt gyógypedagógiusi lelkemnek. Az előtte lévő szoborkompoziciót a Weta workshopban készítették. Aztán jött a Botanic Garden és a Canterbury Muzeum. A múzeumben éppen ingyenes idegenvezetés is volt, és nagy örömömre lehetett bent fotózni is, idővel majd valószínű egy Picasa albumba bekerül, csak érjem utol magam.  Nagyon érdekes, nagyon sokrétű, de hagyni kell bőségesen időt rá, (nekem most nem túl sok volt), hogy jól megnézhess mindent.  Közben George nagyot szunyókált a kellemes nyárias napon a szép zöld füvön. Majd közösen folytattuk a sétá közben megcsodáltuk a hatalmas fákat, egyik méretét ez a fotó is jól mutatja:

Innen hazasétáltunk a folyóparton  és foglalunk gyorsan még egy éjszakát, hogy pénteken is itt maradjunk. Napközben még a várost járhassuk és megnézzünk egy esti programot is a Willowbank-ban. Ebben séta a kertben, kiwi nézés és maori műsort is láthatunk majd.

Ezek elintézése után még egy séta a közeli bevásárlóközpontba.  Vacsorát vettünk, egy grillcsirkét és hozzá salátát, aminek elfogyasztása után már csak a vizszintesre vágytunk, lábunkat pihentetni, mert ugy-e mondanom sem kell, hogy a kertek városában mi is csak gyalogosan mentünk mindenhová!

2 komment

Címkék: fesztivál fa múzeum napló növények maori folyó új zéland eva kaprinay náyri nap déli sziget south island christcurch

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mindennapi manna 2010.04.06. 17:28:20

Jó kis meglepetés:) Automatikusan néztem rá a blogra, és tessék: sok-sok olvasnivaló!!! A kiwi nézésre kíváncsi vagyok. Mennyi látszik belőlük?

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2010.04.07. 07:56:06

Teljes élet nagyságukban látszanak, szaladnak, matatnak de mire "ráfókuszol" a fotós ember, addigra már odébb is állnak. Nagyon félősek és rejtőzködők! Láttunk a védett helyen és a szabadon is, de csak rövid időkre, mert a zajtól-gyenge fénytől is elbújtak azonnal...