Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.06.01. 00:22 kaprye

Itt már június!

Ismét elszaladt a hétvége-eleje...Igazán sokminden történt és valójában nem történt semmi különös.

Hogyan is volt?

Szombat ez bizony felejthető. Terveimmel ellentétben nem mentem sehová. Készültem a Newtown vásárba, fel a hegyre...de az egész nap ÖMLŐ eső eltérített ettől. Semmi kedvem nem volt kidugni az orrom. Maradt a szobafogság, írás és olvasás...

Vasárnap már nem lehetett panasz, NÉHA elállt az eső, de hűvös borongós volt. Délelőtt vendégeskedés előkészítése...sütés főzés rám eső része, és kis  írás-olvasás.  A hűvös és a szél  nem tántorított el egy nagy sétától, hogy lassan ellustuló tagjaimat megmozgassam...:-) Igaz, mikor kiléptem a kapunk az eső is nekikezdett...de nem hagytam magam...Igazam lett, mert hamarosan elállt. Még ebben az időben is gyönyörű volt a partunk!

Hazaérve aztán maradt a válogatás, a képek és az  olvasás...mert George volt a vacsora második részéért a felelős és lazíthattam .-) Gabriel és Anna megérkeztek, Alan elhozta őket, de nem maradt. A vacsora finom és sikeres lett. Karfiol püré leves, és egy különleges étel, melyet George alkot mindig. Alapja  füstölt pipiből, póréhagymás sütőtök püréből áll és krumpli gombóckákkal a tetején sütőben piros ropogós tetejűre megsütve. MENNYEI...Kiderült ANNA jószerivel vegetariánus így sikeres volt a menüválasztás. Befejezésnek jöhetett az almás crumble. Természetesen a frissen-fáról szedett zöldalmával :-)

Jókat beszélgettünk, Gabriel meghallgatta a kész és már adásba került riportot, megmutatta, hogy hova készül (majd ha az idő is engedi) a nagyméretű alkotás erre az épületre...és beszéltünk mindenféléről. Repült az idő,  már  11 körül járt az idő, mikor hazavitte őket George.

Hétfő reggel gyalog mentem angolozni, mivel az eső éppen nem esett...gondoltam kijárom kicsit magam reggel, ki tudja mit hoz a délután!  :-) A "klub" után hazaérve örültem a Macska Magazinnak, gyorsan egy-két cikket el is olvastam. Nagyon érdekes volt Hemmert Laciról olvasni. Ő az akivel a macska mese ürügyén megismerkedtem és ma már a Hírmondónak is rendszeresen küld rajzokat!

Kora délután George-dzsal  együtt mentünk fel a hegyre...ahol a mellényt hagyhattuk, a szemüveget megcsináltam...de a cipőt vissza kellett hozni, nem készült el az engedély rá. Szabál az szabál!

Odaúton fedeztük fel az "új" szobrot, mely nagyon érdekes, sajnos azon a részen megállni nem lehet (sokáig) autóval, de majd egy szép időben gyalog is elmegyek arrafelé...

Hazaérve maradt a fűtött szoba és folytattam a játszadozást a swan plant termésének a fotózásával...és a mag csodálatával!

Kedd és hideg reggelre ébredtem.. Kint 6-8 fok lehetett korán. Most nem esik, de el van borulva és délutánra megint esőt jósoltak. Hmmmm tehát még délelőtt megyek egy kört, hogy ne macskásodjanak el a tagjaim. Délután lehet anyu levelét megírni-kinyomtatni...és ezzel kezdetét veszi egy új hónap.

Nagy az örömöm, mert érkezett ismét egy rajz a versenyhez!

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: art napló új zéland magok rajzverseny island bay eva kaprinay gabriel heimler swan plant hemmer lászló hemi


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr332046634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása