Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.10.12. 11:33 kaprye

Ma már kedd

Pár nap szünet volt az írásban, ennek részben a "más " elfoglaltság, részben a lustaság volt az oka. ... de megyek sorban, mi is történt az utolsó jelentkezésem óta? 

09.  SZombat Az itthoni dolgok rám vártak. Kicsit lakás, kicsit kert...ez, meg az.  Míg el nem felejtem  most elmondom, hogy felfedeztem a swan plant-on  sok monarch lepke "tojást"...tehát hamarosan hernyókat mutogatok ismét!

Aztán George-dzsal lementünk Newtownba, majd hazasétáltunk :-) Kell egy kis mozgás jelszóval.

Estére nekem programom volt. Egy kedves szamoai család hívott meg egy érdekesnek igérkező programra. Fiatal énekesek adtak műsort, s ebben a család 4 ! gyereke is szerepelt.

A lányok más összeállításban is, a fiú a kórusban is...de itt együtt a  család a "5th Melodie":

Nekem a balról a második leányka hangja volt a leginkább meglepetés, a 12 !!! éves lányból valami fantasztikus hang jött ki! Őt most hallottam először. A többiek szerepeltek a The Malanga programban is.

A műsorban szereplő valamennyi énekes remek teljesítményt nyújtott. Elsősorben ennek a négy lánynak szólt ez a szervezés, mert ezzel (gondolom a bevétellel és az adományokkal is) támogatták őket, mert hamarosan Washingtonba utaznak egy versenyre!

Nagyon élveztem az egészet. Profi szervezés de az egész közvetlen, laza... George nem jött el, mert ő bár szereti a zenét, ehhez nem ragaszkodott. Tudva, hogy milyen program volt, szerintem nagyon élvezte volna!

10. Vasárnapra ismét esőre virradtunk. Kellemetlen idő délelőtt, de aztán szerencsére kissé barátságosabbá vált, délutánra pedig már a nap is ki-kisütött. Kora délután elindultunk, mert az Operába volt jegyünk. A magyar cigányzenekart hallgattuk meg. DE előtte még felmentünk Gabriel műtermébe, kicsit beszélgettünk velük is. Anna szerencsére jobban van. Új helyre költöztek ismét. Most az Oriental Bay-re néz az ablakuk.

Aztán jött a koncert. A zenekar remek, a műsor profi. Mindegyik zenész a hangszerének mestere....mégis volt egy kicsit felemás érzés bennem. Fura volt az Operaszínpadon komolyzenei koncertként hallgatni őket. A végére azért kicsit lazítottak a feszes hangulaton, ekkor aztán a nézők is meg lettek énekeltetve. Előbb magyar dalokkal...majd ezzel a  gyönyörű kiwi dallal is kedveskedtek a jelenlevőknek. Nagyon szeretem ezt a dalt én is, és természetesen ekkor már énekelt mindenki!

A műsor után mi az előre megbeszélt társaságunkkal (Franciskáék és Zsuzsiék) elmentünk vacsorázni. Egy thai étteremben folytattuk az estét. A vacsora végére ismét ömlött az eső, és nagyon lehűlt a levegő....nem vágytunk sétálni! Zsuzsiékkal jöttünk haza.

11. Hétfő Elkezdődött a S.E. ismét együtt a társaság, és angolozunk... Jó volt, annak ellenére, hogy nagyon hideg volt. brrrrrrrrrr egész téliesre hűlt a levegő! A hegyekben, a Desert Road-on hó is esett megint! 

  Hazaérve még ágyneműt húztam nálunk, majd kicsit kerteltem az üvegházban, de aztán behúzódtam a szoba melegébe és nekifogtam a Hírmondónak. 15-re készen kell legyek. Ezt igértem és ezt tartom is.

Megtudtam estére azt is, hogy egy fotóm most Komarnoban került kiállításra.

12. Kedd Délelőtt ágyneműcsere a vendégházban. Mivel az idő "napos" szeles, ment a mosógép is, s mire készen lett egy adag, az előző már meg is száradt. Hol kint, hol bent...dolgozgattam. Még egy sétára is elindultunk,de mielőtt leértünk volna a partra visszafordultunk, mert fekete felhők közeledtek. Igaz, aztán szétfújta a szél és nem lett belőle semmi. 

A Hírmondó összeállítást folytattam és már vége is lett a napnak :-)

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: art angol napló új zéland wellington eva kaprinay gabriel heimler


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr32364960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása