Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.02.26. 21:20 kaprye

Vásár

26. Szombat

Sok feladat és terv volt mára. Először a közeli iskolához mentem, a nővérek által szervezett vásárra.

Egyrészt fotózni, másrészt ilyenkor lehet „kincseket” is vásárolni. Megtörtént mindkettő. Fotóztam is és kincseket is találtam. Kevés pénzért több hasznos apróságot is vettem.

Ezután felfogtam az elkészített csomagom,  autóba ültem és irány a Newtown Peoples Market. Megcsináltam az asztalt, kitettem a feliratot és körbejártam fotózni, beszélgetni.

A feliratomon: Vegyél tőlem képet, fizess annyit, amennyit gondolsz, én a pénzen bébiételt veszek a chch-i babáknak.

Sajnos nagyon gyér volt a vásár, kevesen voltak. Kevés volt az árus és kevés a vásárló. Így aztán dupla meglepetés volt, hogy mindennek ellenére 70!!! dollár gyűlt össze!

Hazaérve  következett az újabb feladat. A pénzzel átsétáltam a közeli szupermaketbe. Kértem a menagert. Elmondtam, hogy mit csináltam és kérdeztem, hogy Ő mennyi engedményt ad?  Hívta a „nagyfőnököt”.  Neki is elmondtam, készségesen adott engedményt, így az összegyűlt pénzzel sikerült 4 szatyor bébiételt venni.

Ezután egy kis szusszanás, még gyors képrendezés…és indultunk a Pipitea Marae-ba, hogy leadjuk a szatyrokat és mentünk tovább. Először Franciskáékhoz k, aztán velük együtt mentün vacsorára Palihoz. Vacsora-beszélgetés, kellemes társaság . Elmúlt az este…

Ma reggelre kiderült, hogy már 145 a halottak száma, sajnos napok óta nem találnak túlélőt....és a föld azóta is reng szinte óránként van egy-egy rengés...

Szólj hozzá!

Címkék: napló földrengés új zéland wellington eva kaprinay pipitea marae newtown peoples market


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr702693513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása