Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.04.04. 09:03 kaprye

Április eleje


1.    Péntek

A délelőtt itthon telt, majd kora délután már bementünk a belvárosba. Először meglátogattuk Gabrieléket. Mivel éppen erősen dolgoztak,  kiállításra készülnek, nem zavartuk sokáig őket. Tőlük továbbsétáltunk, be-betérve egy-egy üzletbe is.

Aztán megvacsoráztunk kivételesen egy Mc. Donalds-ban .-) Pukkadásig ettük magunkat és továbbsétáltunk. A séta során eljutottunk a St. Andrew’s templomhoz. Mivel eddigre elegünk lett a bandukolásból, gondoltuk, hogy bemegyünk, megpihenünk én pedig még párat fotózok is..

Nagy volt a meglepetés, amikor kiderült, hogy (?a konzulátus rendezésében?) egy amolyan fogadásféle volt a templomban. Minket ugyan nem hívtak, nem kínáltak, de ha már ott voltunk, nem küldtek el. Különben is a kiadós vacsora után nem is tudtunk volna enni. Inni meg nem vágytunk. A belépőt kifizettük ...Ha már ott voltunk mindezek miatt nem fordultunk sarkon, hanem kiválasztottunk egy fotózáshoz és zenehallgatáshoz is ideális helyet és leültünk, pihenni és kicsit elmélkedni.

Aztán következett a koncert. Hegedűs Endre összekötő élvezetes szövegével, briliáns elődaásban Liszt műveket hallgattunk. A művész úr nagyon remekül játszott, nem cáfolta meg a róla olvasottakat. Kiváló  előadóművész.

A koncert végén még pár szót váltottam vele, de konzul asszony sürgetése miatt a riport elmaradt. A képek ellenben jól sikerültek és aminek örültem, hogy a filmre felvett Magyar Rapszódia  is jó, élvezhető.

2.    Szombat

Délelőtt az itthoni pár dolog után bementem a városba. Már régóta készültem egy látogatást tenni Új-Zéland legnagyobb használatban levő FA épületében, az Old Government Buildigs-ben.

 Ebben most a Victoria Egyetem némely szaka van, de az elmúlt időkben szombatonként nyitott nap van. Készültem, de valami mindig volt és eddig nem jutottam el. Most rászántam magam, az idő is kegyes volt, kellemes napsütéses így a külső fotózáshoz is ideális.

Ami nagyon jó volt, hogy pont jókor érkeztem egy belső túrához is. Pontban 11-kor indultunk és végigvezették az érdeklődőket a látogatók által is nyitott területeken.

Időnként kicsit le-lemaradtam, vagy éppen kicsit előre „kattintottam”… csodás épület, Pazar belülről is és ami a csoda, hogy mindez használva van és nem csak egy amolyan múzeum.

Fantasztikus volt az épület alatt is járni, a csőkígyókat és a mára már „földrengésbiztossá” tett cölöpöket is látni! Gyere, sétáld körbe kívül-belül-alul velem!

Hazaérkezve kis szusszanás, kávézás  után a vacsora készítésébe fogtam. Ez a nap az enyém volt. Iván és Éva jött vacsorára, nekik és persze magunknak is főztem.

Ők kicsit „eltájolták magukat” az óraállítással, így végül rájuk csörögtem, hogy talán meggondolták-e magukat. Persze nem, megérkeztek, megvacsoráztunk… Elbeszélgettünk és véget is ért a nap…

3.     Vasárnap

A délelőtt itthon. „romeltakarítás”, majd ebéd utáni időben mentünk a hegyre.  A szokásos látogatást kicsit előre hoztuk, mert Húsvétkor nem biztos, hogy tudunk menni…(néha számunkra kiszámíthatatlan szabályok, Karácsonykor nem lehetett)

Ezután még egy gyors vásárlást is ejtettünk… aztán haza. Itthon kicsit olvastunk, majd 7-re Gabrielékhez mentünk vacsorára. Finomat ettünk, érdekeset-de jót. Beszélgettünk és hazajöttünk. Épp időben indultunk el tőlük, mert megérkezett a vihar és autónkhoz már kicsit ázottan értünk.Mire hazaértünk akkor már ömlött és utána még rázta egy darabig a házat és mosta az ablakokat.

4.     Hétfő

Reggel az angollal kezdtem, majd haza. Kis szusszanás-ebéd és mentünk Bandit meglátogatni. Meglepetés gyanánt elvittük magunkkal a laptopot és a DVD-t, amin elvittük a felvett koncertrészletet, vagyis Liszt  Magyar Rapszódiáját.

Kicsit eltévesztettem az időt, így csaknem egy órát várakoztunk, mert a csendespihenőt nem lehetett zavarni.

Bandi aludt éppen, aztán felébredt, kis helyzetigazítás után meghallgatta a zongorista előadását. Tetszett neki, igértük, hogy máskor is viszünk valami érdekeset.

Hazafelé még bementünk a M.W-ba, ahol sikerült pár szükséges dolgot vásárolni. Itthon aztán vacsora, majd TV…és most én is bepótolom az elmúlt napokban elmulasztottakat!

Legyen szép heted!

 

Szólj hozzá!

Címkék: koncert új zéland wellington eva kaprinay gabriel heimler hegedűs endre


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr402797964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása