Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.09.22. 23:34 kaprye

...és a hétvége ismét

A péntek délután-este nagyon kellemesre sikeredett.

Mint megírtam előbb a kiállításra mentem. A langy érdeklődést kissé felrázta 3 ismerősöm megjelenése s ez jó hatással volt rám.

Jött George, és a kiállított képek leszedése után én azonnal átöltöztem és már úgy mentünk vissza a belvárosba. Az esti partyra öltözve (elegáns, mint később kiderült kicsit túl elegáns is)  voltam. A Parlamentnél kiszálltam, George haza én pedig be a Házba...

Már javában folyt a készülődés. Az irodában még laza beszélgetés, majd elkezdtek szállingózni az emberek. Zsuzsi a "fogadó" asztalnál, én pedig a közelben fotóztam az érkezőket. Nagyon kellemesen telt az este. Roy által bontott osztrigákból én bizony jól bekajáltam, Nagyon finom frissen a Bluff-oyster!!!

Utána még persze végigkóstoltam a kínálatot: bárány, marha és szarvashús szerepelt, desszertnek fagyi és mindenféle édesség, majd végül sajtok várták az ínyenceket. A bárányt egy magyar szakács osztogatta. Gábort már ismertem régről..valamikor nálunk is jártak, aztán minden erejükkel azon voltak, hogy maradhassanak. Mára sikerült nekik.   Nagyot nevettem, hogy amikor Celia is megérkezett (férje már hamarabb ott volt)  kikerekedett a szeme és kérdezte, hogy-hogy én mindenhol ott vagyok? HAHAHA aztán persze meglepődött, mikor én mutattam be őket a Parlament alelnökének :-)

DSC_9832.jpg

Bal oldalon Celia férje, mellette Edik Roy a Parlament alelnöke,, Celia Wellington főpolgármestere és Suzy a party előkészítő-motorja...a titkárnők gyöngye.

Aztán 10 körül Zsuzsinak elege lett, Ő egész nap -sőt egész héten sokat és ráadásul betegen dolgozott,  ezért 10 körül hazaindultunk.  Képek a Soutland Party-ról.

Én még nem tudtam elaludni, ezért aztán gyorsan nekiültem a képeket válogatni, hogy mire a partyról hazamennek-megnézik a netes oldalukat már megtalálják a képeket is. Kicsivel egy után már készen is lettem...de még mindig nyitva maradt a szemem. Ekkor megnéztem a sorozatból egy részt, melynek aktuális részletét George felvette nekem...

Szombaton ennek ellenére viszonylag korán ébredtem. Olvagatás-nézelődés közben telefonált Feri, hogy ismerősük Európába költözik, menjünk nézzünk szét mert MINDEN eladó... Valójában semmire nincs szükségünk, de ilyenkopr a HÁTHA meglátunk valamit kisördög bennünk van...elmentünk, nézelődtünk...de csak egy ajánlatot tettünk két lazy-boy-ra. Ha nem adja el egyben a kanapéval, akkor azt a kettőt megvesszük.

George autóval és gyalog jöttem haza.Gyönyörű idő volt, kellett egy kis levezető séta. Persze ez most annyira elfárasztott a kevés alvással kombinálva, hogy délután a fotelemben szunyókálva néztem a TV-t.

Vacsorára George egy fél csirkét tálalt...és a finom falatok után én még moziba mentem :-) A Time Bank szervezésében a közeli templomban lesz egy vetítés és beszélgetés a helyi alkotókkal, rendezőkkel, szinészekkel. Nagyszerű volt, élveztem nagyon a filmet (igazi új-zélandi film, de a történet bárhol megeshetne) a szereplők közül a férfi főszereplővel már találkoztam előtte a Po PO Po maori programon, kedves volt, hogy emlékezett rám. 

DSC_9987.jpgNagyon közvetlen ember, Rangimoana Taylor  (odamant több nézőhöz is mielőtt a program elkezdődött volt, csak úgy kicsit beszélgetni...) csakúgy mint a többiek is. Nagyszerű este volt. A filmet persze megvettem DVD-n is (s ha már ott voltak dedikálást is kértem rá), hátha majd otthon valakit érdekelni fog! Amiért duplán érdekes a film, a történet itt játszódik Island Bay-n és a környéken...tehát duplán érintett!!! :-)

Mire hazaértem, még gyors képrendezés, de korán ágyba bújtam és bár érdekes volt a film a TV-ben és bizony mégis elaludtam rajta...

Szólj hozzá!

Címkék: művészet napló fotók maori új zéland wellington eva kaprinay celia suzy zsuzsi Rangimoana Taylor Erik Roy Celia Wade Brown


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr464796650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása