Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.11.24. 11:11 kaprye

Mozgalmas szombat

A naptár tele programokkal, csak választani kellett és megtalálni a "helyes" sorrendet.

Elsőnek a Newton Peoples Marketra mentem. Itt nagyon kevesen voltak, hiába az erőlködés, nem akar beindulni...Azért ha már ott voltam kitettem pár képet, képeslapot, könyvjelzőt. Rövid két óra alatt még "sikerem is volt". Vettem is és  eladtam, s nem mellesleg beszélgettem ismerősökkel.

12-re hívtam George-ot, hogy már majd együtt menjünk a börtönbe. Igen oda, de most nem látogatni, hanem NÉZELŐDNI...ahol anno már jártunk a hegyen, most is oda mentünk. Már bezárták, a rabokat elszállították, hamarosan  lebontják és ma pár órára kinyitották az érdeklődők előtt. Rengeteg ember volt kiváncsi, az autók és a gyalogosok is "hosszú-tömött sorokban" araszoltak a hegyre. Még a bejutáshoz is sorba kellett állni. Nem mindennapi látvány, sorban várakozó emberek, hogy BEMEHESSENEK A BÖRÖNBE!

Hát egészen más volt így látni, mint amikor látogattunk ott valakit. Akkor nem lehetett fotózni, most szorgosan csattogtam, egyszerre nem is tudom feltenni a képeket, de majd itt megnézheted - folyamatosan töltögetem.

Ezen a képen pedig egy-egy  cellában vagyunk...mely nem volt híres a komfortosságáról.

DSC_1814.jpg DSC_1757.jpg

Ezután Lyall Bay-re mentünk remélve, hogy még látunk valamit a homokvár építésből. Azt ellenben úgy gondoljuk, elmosta a dagály, mert nyoma sem volt. Ha már ott voltunk megnéztünk egy új kis galériát. Volt pár érdekes alkotás, de sajnos az árak is azok voltak. Egyiket-másikat boldogan hazahoztam volna.

Ezután a Hobbit falu következett a Waitangi Parkban. Volt pár érdekes-szép dolog, az árak is azok itt is, mint mindenhol,  de valahogy most kicsit csalódtam, többre számítottam. AZ idő ellenben szép napsütéses volt, így aztán sétáltunk, nézelődtünk egy kellemeset...

Hazaérve már jöhetett a vacsora és a TV műsor.

komment

Címkék: börtön napló fotók új zéland wellington eva kaprinay Hobbit


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr774922805
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása