Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2009.09.30. 02:53 kaprye

Cunami riadó!

Szeptember utolsó napjai…hétfő, kedd, szerda.

Eső és csendesség.
Itthon teltek a napok. Mikor nem esett, irány a kert, mikor esett olvasás, írás és megnéztem a Sándor Mátyás első két részét is.  Kicsit emlékezve a meghalt Bujtor Istrvánra…

 

A szerda reggel izgalmat is hozott.

A cunami riadó egészen komolyan indult. Még a cicát is bepakoltam a dobozba (szegény nem igazán örült neki), hogy ha menni kell, akkor visszük őt is. Náhányat az értékek közül is bedobtam a táskába (ami nélkül ugyan lehetne élni, de pótolni lehetetlen...), aztán vártuk a híreket. Szerencsére mikorra ide kellett volna érni a nagy hullámnak, addigra teljesen elcsendesedett és a riadót is lefújták.

Szóval minden jó, ha vége jó…ez nálunk szerencsére jól végződött.

 

Ma délelőtt aztán megérkezett a Diplomata Magazin is.

Még amikor Pesten jártam és a Magyar Kultúra Alapítvány épületében laktam, Bába Szilvia - "a háziasszony" - meginvitált az épületben rendezett divatbemutatóra. 

A fotóimból utólag kért Szilvi a Diplomata Magazin számára néhányat.  El is fogadták és most megkaptam a lapot, amiben viszontláttam a bemutatón készült képeket. Nem mindegyik az én fotóm. Itt vannak a gyerekek :-)

 

Már tudtam, (Szilvi jelezte), hogy elfelejtették nevesíteni a képeket, hmmm, talán majd pótolják a következő lapszámban.Mindenesetre kiváncsi leszek!

 

Aztán sikerült kitalálnom a vacsorát. Már régen ettünk tojásos nokedlit és egy kis friss salátával igazán igéretesen hangzott George-nak is.  

Az esőszünetben (mert ma is egész délelőtt kitartóan, igaz szép csendesen, de ESIK…) kimentem salátát venni. Ha már ott jártam, vettem egy húsparadicsom palántát és találtam újhagymának valót! HURRÁ! Így azt is vettem. Hazaérve mentem egyenesen az üvegházba elültetni őket. 

Szóval így zajlanak az események.  Holnap pedig már OKTÓBER.

Szólj hozzá!

Címkék: cunami bujtor istván kaprinay éva diplomata magazin


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr311417313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása