Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2009.10.17. 11:59 kaprye

A hétvége

Péntek délelőtt főztem. Vendégek jöttek vacsorára. Először a  tejszínes –tárkonyos sárgaborsó leves készült el.  Majd csirkecombot készítettem de „újmódi”-ban! Kiváncsi vagy, hogy hogyan, akkor most megosztom veled is:

Csak a „dobverőt” használtam, aminek óvatosan kifordítottam a bőrét. Azt  megtöltöttem és hasonló formát kapott mint a hús .-) Érdekes alakja lett. A töltelék: beáztatott zsemlemorzsa, apróra vágott petrezselyem, nyers tojás, kukorica, egy szálasra reszelt sárgarépa, só, bors. (Természetesen ki fogom próbálni más zöldséggel is legközelebb.)  Mikor minddel készen lettem, hirtelen - de óvatosan, nehohgy kettéváljon - megpirítottam kis olajon, majd sorba raktam a combokat egy tepsibe, fokhagymás olajjal megkentem és lefedtem, majd vendégek érkezése előtt forró sütőben készre sütöttem. Ehhez krumplipüré jött köretnek.

Desszertnek vaniliapuding készült kekszhalommal a közepén, sok szederrel, kevés csokival díszítve. A levesnek különösen nagy sikere volt, mindenki repetázott belőle, de minden elfogyott!  Sajnos mivel éhes voltam, elfelejtettem lefényképezni, pedig érdemes lett volna.

Szombat reggel beszéltem anyummal, a fiammal, vagyis jól kezdődött a nap. Aztán elindultam a Te Papa múzeumba. Még a közelben eltérültem, mert a The Parade-on  kiállítás és vásár volt. Előbb azt néztem meg. Nagyon aranyos dolgokat árultak, volt ott mindenféle kézzel készült holmi! Rongyból, agyagból, papírból, kőből és vasból is. Van, aki ebből él , de többség csak amatőr kézműves :-) OTT AZTÁN beleszerettem egy képbe, egy nyomatba, de nem vettem meg, mert ugy-e én a városba indultam. ...és elindultam.

A buszmegálló előtti ház sarkánál megláttam egy cicát a bejárati ajtó elé kitett fotelban hevenri,  remek TÉMA! Természetesen le akartam fotózni..NO DE, nem működött a gép. HAHAHA bekapcsolva felejtettem este, és úgy maradt...elszállt az összes töltete az aksinak :-(

Ennek most éppen hogy megörültem, mert ugy-e így nem megyek a városba, visszafordulok. DE HA MÁR VISSZA, akkor belépek azért a kis nyomatért, amibe beleszerettem. Megvettem Ő az:

George aztán nagyon meglepődött, hogy visszamentem. Tetszett neki az új szerzeményem. Őt jobban bosszantotta az aksi lemerülése és rögtön elkezdett keresni nekem a neten, hogy "kell egy tartalék".

Hiába mondtam, hogy ez az első ilyen eset, de nem hagyta magát lebeszélni, hajthatatlan maradt KELL és pont. Vett egyet.

 

Míg feltöltődött az aksim, addig belekezdtem egy új "játékba" és ha majd jól haladok benne, részleteket is mesélek róla.

Telep töltve, elintultam. A Te Papa előtt amolyan autókiállítás fogadott. Öreg (ámde nem vén) autók sorakoztak kedves össze-visszaságban. Ezek utcai-mindennepos  használatban levő járgányok, igazából nem kutakodtam, hopgy miért is vannak ott. Kattogott a gép és megörökítettem azokat, amik nekem a leginkább tetszettek :-)

Nézzétek:

Ez a kettő fogott meg leginkább, mert ilyeneket én nem sűrűn láthattam ezelőtt. A piros 1948-ban került forgalomba!  A többi képet, amit ekkor készítettem, majd majd egy indafotó albumban megmutatom. Csuda fotók lettek, csak vacakolok még kicsit velük.

Aztán be a Múzeumba! Ja, hogy még nem mondtam, hogy mi volt ami ide vonzott.

A VECTOR nagyzenekar ingyenes koncertje, melyet minden évben megrendeznek és a családokat, a GYEREKEKET várják! Minden évben igyekszem elmenni, nekem is egy élmény! Remek műsorral lepték meg az idei látogatókat. Sajna, csak az utolsó harmad volt az, amire odaértem, de így is pompásan éreztem magam!

Nagyon sokan voltak, remek zenészek, rengeteg gyerek, isteni zene és jó hangulat!

A koncert végén kinéztem az épületből az egyik ablakon és megállapítottam, inkább irány haza, majd bejövök máskor nézelődni. Fekete fellegek gyülekeztek. Mire elértem a buszmegállóhoz, már csöpögni kezdett, mikor a buszon ültem ÖMLÖTT az eső! Jól döntöttem :-) Aztán ami jó volt, hogy mikor leszálltam a buszról éppen elállt az eső! Így szárazon értem haza :-)

Itthon George már a Fészeknek készítette elő a kaját. Aztán vacsi és utána Hírmondó nyomtatás :-) majd a netre is felkerült ide: 

http://homepages.xnet.co.nz/~georgeba/ 

Most már vasárnap reggel, az eső ömlik, és a délelőtti program a főzés lesz. Ma Fészkelődünk délután 2-5-ig, (20 jelentkező az ebédre) és lezárjuk a hetet.

Szóval, így élünk mi. Kösz, ha olvastál, s ha véleményed is van, akkor megköszönöm, ha leírod!

 

 

 

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr381455631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vittgen 2009.10.19. 15:29:41

Szia Éva!

Nagyon jó a kisteherautós fotód,mindkettő!

Tetszik.

Kari

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2009.10.19. 22:14:07

@Vittgen:
HA megnézed az albumjaim Kari, közöttük találsz még autós képeket. Több felvétel is néhány "csoda" járgányról! Szia Éva
süti beállítások módosítása