Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2009.11.29. 11:43 kaprye

Vasárnap este

Eltelt ismét pár nap utolsó jelentkezésem óta. Egyszer a szép idő, egyszer meg a rossz tartott vissza attól, hogy írjak valamit.

DE most itt vagyok :-) ...mert van aki hiányolta, hogy miért nem írok...Így akkor most írok :-)

Mi is történt?

Péntek. Útnak eredtem, hogy "Mágneses papírt" vegyek... Mivel már előzőleg a környék ilyen jellegű üzleteit végigjártam, nem kaptam. Elindultam Poriruába,de előtte még a belváros -ezt megelőzően nem végigjárt- üzleteibe kukkantottam be, sikertelenül. Aztán Johnsonville-ben is körülnéztem, majd tovább a célállomásig. Ott aztán, mikor már teljesen lemondtam róla, egy kis üzletben találtam :-) Gyorsan vettem is belőle párat. (este aztán elkészült a "hűtőmágnesem" Apró ajándéknak karácsonyi-újévi üdvözlő szöveggel...)

Közben, ha már ott jártam, pár fotót is elsütöttem, abból is kaptok egyet:

Ez a maori szoborcsoport az uszoda előtt van...Ők előszeretettel ábrázolták teljes valójában a firfiasságukat...némely szobbron egészen eltúlozva a méreteket is !

Hazaértve aztán játszottam a képekkel-alkottam a kiállításra, és készültem a vásárra.

MERT szombaton vásár volt. Gondoltam, megnézem mi a lehetőség. Amikor reggel felkeltem, rájöttem, hogy nem sok lesz, mert ZUHOGOTT az eső. EZ pedig nem kedvez a vásárnak még akkor sem, ha egy nagy teremben van...de Zsuzsit nem akartam cserben hagyni, s neki azt  igértem megyek.

Voltam, álltam 4 órát, beszélgettem...és tapasztalatot szereztem. Ismét megcsillogtattam, hogy mennyi olyan helyet fotóztam már, amit wellingtoniak nem tudnak, hogy hol van :-) Ez mindig nagyon tetszik, hogy megkérdezik, EZ HOL VAN?  :-)

Hazaérve már csak melegre vágytam..viszonylag korán ágyba is bújtam...

Vasárnap NAPSÜTÉS és MELEG!!! Délelőtt kimentem a piacra, zöldség, gyümölcs beszerzése. :-) Kis séta, kis fotó...:-)  Felfedeztem, hogy a Múzeum hotel új díszt kapott. Éttermüket a vízilóról nevezték el, így egy arany víziló "pompázik" a bejárat felett.

Aztán kora délután irány a börtön... Most a hegyről is készült pár kép is:

Bent az öbölben még ott volt a hatalmas óceánjáró. Csodás volt a víz színe, de a levegő párás volt nagyon.

 

A börtön területének  kerítése nincs túlzásba víve, de megsúgom, ezen belül azért van egy másik is...nyugodj meg, nem sétálnak ki (bár volt már aki megpróbálta).

Ha még akarod látni, hogy mit fotóztam nézd meg itt:

www.panoramio.com/photo/29348614

 

Innen aztán vásárolni mentünk, jól elcsavarogtuk a délutánt. Mire hazaértünk jöhetett a vacsora, a levelek olvasása-írása,  Tv...és mire ezt befejezem, már majdnem éjfél!

Megyek, holnap "korán" kelek.

2 komment

Címkék: napló új zéland wellington eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr211560450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-pkata- · http://ikeepsmiling.blogspot.com/ 2009.11.29. 18:36:51

Az én fejemben is megfordult, hogy beköszöntött a nyár, biztos nem a gép előtt ülnek az új-zélandiak... :)
De látom, a férfias dolgokban ott sincs különbség.. :D

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2009.11.29. 19:48:18

No a nyár az még odébb van, hacsak nem tegnap volt a NYÁR! HAHAHA mert tegnap nagyon kellemes meleg volt :-) DE ma már megint kora tavasz inkább, borúsan, hűvösen, szelesen...
süti beállítások módosítása