Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2009.12.15. 09:49 kaprye

Karácsonyi ajándékok

Délelőtt a képekkel "játszottam" , rendeztem küldözgettem. Persze ide ismét felteszem...ha netán tegnap nem olvastad : indafoto.hu/kaprye/the_lovelybones_on_a_red_carpe  itt láthatod a tegnap készült képek egy bővebb válogatását.

Aztán a Hírmondón következtek a "majdnem utolsó" simítások. George a nyomtató festékéért ment (aztán mégegyszer vissza...hmmm)....

Második hazaérkezéskor postát is hozott. Nagy meglepetésre  két levélben karácsonyi ajándékot is kaptunk Magyarországról. Nárciszék leptek meg egy kis csomaggal (csoki és tea volt benne . Aztán másik meglepetésünk,  Béla és Erika egy klassz könyvet küldött. :-)

Bacher Iván írásait különben is kedveljük, most egy könyvet lapozhatunk ráadásnak képekkel :-) Ezúton is köszönjük mindenkinek!

Kora délután a Te Hopai karácsonyi partijára mentem:-) Hangulatos, kedves rendezvény, és itt is meglepetés ért, mert ők is megajándékoztak engem is, csakúgy, mint a többi "önkéntes segítőt".

Különleges finom kekszet és lekvárt rejtett (egységesen) az elegáns papírtáska :-)

Így már igazán nem panaszkodhatok...:-)

 

Este Iván és Éva állított be George-ot köszönteni :-) Ő  finom ír whisky-t kapott.

A nap eltelt...az idő hűvös, déli szeles, de napos volt!

A kórház területén megtaláltam a régi kórház maradványát, azt pedig itt: www.panoramio.com/photo/29919007 mutatom meg nektek :-)

Legyen jó napotok!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: napló új zéland ajándékok wellington eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr151599201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása