Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.01.18. 07:53 kaprye

A HERCEGGEL paroláztam

BIZONY a cím nem vicc...

Kezet fogtam a leendő királlyal! Valóban!!!

 

....és most elmesélem, hogy miért is gondoltam azt pár óráig, hogy nem fogok egy darabig kezet mosni…

 

Ma reggel Wellingtonba érkezett William herceg, Erzsébet angol  királynő - aki Új-Zéland uralkodója is egyben-, unokája. Mivel több nyilvános programja is volt, gondoltam, készítek pár képet én is a fogadtatásáról, s ha lehet róla is.

Nagy nap ez az életemben, egy egyszerű földi ámde KIVÁNCSI „halandó életében” :-)

10 után indultam be a városba. A felhő a háztetőnkön és apró szemekkel szitált is. Nem a legbiztatóbb.

A Basin Reserve után láttam, hogy a balra kanyarodó út le van zárva, így gondoltam, hátha még a Világháborús emlékműnél vannak, gyorsan leszálltam. Mire visszaértem a kanyarhoz gyalog, kiderült, hogy éppen vége lett az ottani ceremóniának. Nem is mentem tovább, hanem irány ismét a buszmegálló és felszáltam egy érkező buszra. (Miért busz? Mert a busz ingyen van nekem  és ebben a helyzetben a városban LEHETETLEN lenne parkolót találni!!!)

 

A belvárosban már csak lépésben haladt a busz is,  ezért jobbnak láttam, hogy még a Vodafone épületénél  leszállok.  Séta a most átadásra kerülő Legfelsőbb Bíróság épületéhez, mert hogy oda várják a herceget.

 

 

 Ott már szép számmal voltak emberek és meglepően magas létszámmal a rendőrök és füldugóval , melynek spirálban csavarodik a szára”  sétáló civilek… A kordon felállítva az épület köré és odaérve az is kiderült, hogy a hervceg és kisérete – a teljes új-zélandi „vezérkar"  már bent van az átadási ünnepségen. Lehetettt nézelődni, érdeklődni, hogy hol a legcélszerűbb megállni. Sikerült elég jó helyen találnom. Közben mellettem egy pasi kétszer egymás után elájult….de ragaszkodott ahhoz, hogy marad…Ja, hogy miért is, mert addigra szikrázó napsütés lett, MELEG, perzselő napsütés! A jóember is három réteg vastag cuccban álldogált. Persze aztán nekivetkőzött, mindenéből csavarni lehetett a vizet.




Aztán az épületből kisétált a herceg és mindenki aki akkor éppen vele volt.

Nagy meglepetésemre William egészen a kordonig sétált és boldog-boldogtalannal beszélgett, mosolygott és kezet fogott, fotózkodott.

 

Így én is azon boldogabbak közé tartoztam, aki közvetlen köztelről fotózhattam és aztán kezet is foghattam vele!

Igaz, előbb fotóztam, majd a jobb kezem nyújtottam, aztán persze bosszankodtam, hogy nem tudtam mindezt lefényképezni.

 

De egészen közeli fotókat azért igen. Azután még sétáltam egy kört…és egy rést észrevéve, már közelebb kerültem …

 

 

Ekkor már azt sem hagytam ki, hogy most bal kezemet nyújtva jobbbal egy fotót is készítettem!

 


Itt az én kezem fogja William herceg és mosolyog a fura helyzeten. Igaz, nem nézett a kamerámba.

 

Most mit mondjak, azért nagyon jólesett . Csinos, magas, kedves, közvetlen…

Az meg, hogy ezek után majd elmondhatom, kezet fogtam egy leendő királlyal…. Lesz mit mesélni majd az unokáimnak is (mert remélem egyszer azok is lesznek).

 

 

Ez a nagy mosoly –kézfogással- a mellettem tolószékben ülő kislánynak szólt! Micsoda örömet okozott annak a gyereknek!


Aztán persze azt sem hagyhattam ki, hogy kezet ne fogjak Új-Zéland miniszterelnökével John Key-vel, aki kicsit elárvulva, sokkal kisebb figyelemmel kisérve, a kordonnál alkalmat adott a fotózásokra.  

 

 

Egész úton hazafelé azt mondogattam (mint ahogy még sokan ezen a napon), hogy majd sokáig nem fogok kezet mosni, de sajnos nem tudtam megtartani.

Hazaérve ugyanis irány kert, kihasználandó, hogy meleg van,  süt a nap és a pár esős nap után minden gaz háromszorosára nőtt. Így kénytelen voltam kezet mosni…

DE a fotó megmarad, a ma készült képeket majd valószínű beteszem egy Picasa albumba is. IDŐVEL…

Nagy nap ez egy földi „halandó életében”, így az enyémben is!

 

5 komment

Címkék: napló új zéland vilmos herceg wellington eva kaprinay prince williams


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr941681237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KATY 2010.01.18. 08:19:17

Szia! Hát...ez kellemes nap volt Neked. Az idő is jó volt, és a program is. Örülök,hogy ilyen élményben volt részed, és sikerült közel kerülni, kezetfogni, fotózni.

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2010.01.18. 08:38:10

@KATY:

Tudod, az ember keres és talál...A TÉMA hol a tengerparton, hol pedig a városban kerül elé.

Azt még nem is írtam le, hogy a kabátom tegnap, a Fészek után a Community Centre-ben felejtettem. Nem mentem vissza érte, gondolván majd ma arra járok...és képzeld, ugyanott volt felakasztva, ahol hagytam! :-)
Puszi neked és köszi, hogy az elsők között olvastál!
süti beállítások módosítása