Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.01.31. 23:48 kaprye

Szombat és esős vasárnap

Mit is csináltunk a hétvégén?

Szombaton elmentem a Newtown Fair-re. Hihetetlen meleg volt és így nem volt nagy forgatag sem. Az emberek vagy a parton, vagy árnyas fák alatt, vagy a házakban kerestek "menedéket". Mindenesetre jól elszórakoztunk Zsuzsival :-)  most szemben álltunk egymással :-) Elpasszoltam pár növényt, egy-két apróságot...és záróra előtt hazamentem. Pihegés, lazítás semmittevés...Persze ha tudom, hogy másnapra megjön az eső is, akkor azért talán lementem volna a partra. DE még 6 órakor is perzselt a nap nem volt kedvem égetni a bőröm...

Vasárnap  a tervezett programok egy részét elmosta az eső. Ki akartam menni a Teddybear Fair-re...Ahol tavaly jártam, és nagyon élveztem. Rengeteg csodás öreg-fiatal macit kaptam akkor lencsevégre. Akkor már volt pár macim, de azóta szorgosan gyűjtögetem a miniuatűr mackókat. Ha meglátok valahol "elcsábulok".  Elsősorban a puha igaziakat, de ma már csak az igazán apró méretűeket részesítem előnyben! Max. 10 cm a mérethatár, vagy valami miatt különleges! Nézd a kis gyűjteményem:

 

SZóval a maci fair elmaradt az eső miatt, csakúgy mint a piaci vásárlásunk, mert a parton nem csak esett, de nagyon fújt is és inkább visszaültünk az autóba.

A látogatást "a hegyen" most nem szalasztottuk el, nem úgy mint az elmúlt vasárnap, elfelejtve a bejelentkezésünket. 

Ez után a látogatás után mentünk el vásárolni, mert gyümölcs-zöldség az kell :-) Sikerült is venni majdnem mindent a kedvelt és jó minőséget tartó M.W üzletben. DE a lényeg, hogy még a vacsorának valót is most itt frissen vettük. Elcsábultunk egy szép vastag szelet (fél kilós) tonhalra. Mellé friss zöldsaláta. Otthon aztán George jóvoltából gyors és MENNYEI LAKOMA kerekedett:

Ennek csak egyetlen szépséghibája van, hogy bizony a tenger és az óceán közelsége ellenére elég borsos ára van a tenger gyümölcseinek.  Egy kiló tonhal árából csaknem 3 kg sertéshús vehető, vagy akár 4-5 kiló csirkecomb.... Igaz, van olyan bárányhús, ami árban még meg is előzi... A birkák hazájában, ugy-e milyen meglepő???!!! Emlékeztek, mennyire ledöbbentett a közel $40-es juhtúró, ami ráadásul meg sem közelítette az igazi szlovák brinza ízét!

Sajnos ide is begyűrűznek a nehézségek, de ahogy mondani szoktam: Szegények vagyunk, de jól élünk. Havonta egyszer-kétszer megengedünk magunknak egy-egy ilyen luxust is!

Most hétfő itt és már február elseje. Készítem anyukámnak naplószerű beszámolót, hogy feladjam, mellé a képeket. Sajnos Petim nem jelentkezik, így róla semmit nem tudok :-( Bizonyára jól van, dolgozik, nem ér rá....(rám).

Az idő ma borongós, esőre hajló. Kisebb nagyobb szünetekkel szitáló és szemerkélő. DE az üvegházban nem esik, így oda megyek kicsit dolgozgatni és LOCSOLNI! Előtte elkészítem a vacsoránakvalót. Zöldséges csirkemell lesz, majd előtte frissen készített rizzsel. Közben az is eszembe jutott, hogy egy hete kaptam és "költöztek át ide" a hernyók amint írtam is, megnézem-megmutatom hova fejlődtek:

Örömmel tapasztaltam, hogy már kétszer akkorák, mint voltak SŐT! az egyik elkezdett bábbá válni! majd figyelem!!!

Szóval itt most befejezem, megyek dolgomat intézni. Addig várjatok türelemmel, nektek szép napot!

Szólj hozzá!

Címkék: mackó új zéland tonhal hernyó caterpillar wellington eva kaprinay teddy bear monarch lepke


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr301718412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása