Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.03.06. 10:53 kaprye

Ismét hétvége

Eltelt ismét pár nap, nem jelentkeztem, mert valójában nem történt semmi, de sokminden volt. Hogy mi is?

Csütörtök délelőtt angoloztunk, Stephanie-vel mentem-jöttem. Még beszaladtunk a belvárosba is, majd délután kitettem ismtét magam a kertbe :-), majd George-val vásárolni-nézelődni,  aminek a végén mégsem vettünk semmit...

Pénteken délelőtt itthon, a "soros" takarítás-mosás dolgok, majd mentem az SPCA-be, felvettem egy kis fekete cicát CASH-t és mentünk az öregekhez.

Tünemény kis cica volt, kedves, doromboló és nyugodt! örültek neki és persze mindenki megszeretgette.

Hazaérve George-ot rávettem (könnyű volt) egy sétára. Az idő ragyogó és különleges látvány tárult a szemünk elé. Fényes napsütés és ragyogó kék ég, egy felhő pedig mégis ráült a hegyre az öbölbejáratnál-Eastbourne-nál.

Hazaérve már nem sok maradt...a kert locsolása következhetett.

Szombaton délelőtt kis sütést csaptam. Franciskának akartam "kedveskedni", hogy sütök neki lisztmentesen.

Egyelőre Erika által ajánlott receptet nem mertem kipróbálni, de egy kis mandulalisztes, gyümölcsös piskótát sütöttem. Ez jól sikerült ízre, de a minimuffin sütőbe sötötteket kiskanállal kellett kiszedni :-( hmmm. No azért  nem fog kárba veszni, mert majd jó lesz a fagyi, vagy joghurt mellé :-) Szerencse, hogy egy kis veknit is készítettem, így abból vittünk aztán pár szeletet.  Még délelőtt elmentünk körülnézni a közeli vásáron. Most nem volt nagyon jó, (nagy meglepetés), de üres kézzel jöttünk haza.

Délután aztán elmentünk Lower Huttba, kicsit nézelődtünk, majd egyedül bementem egy szabadtéri kiállítást megnézni, G. közben másfelé csavargott. Ő azt mondta, hogy neki elég lesz, ha majd a fotóimat megnézi! Megállapítottam, hogy a legutóbb ugyanitt  látott kiállításon érdekesebb-különlegesebb darabok voltak. Most a válogatásnál az is szempont volt, hogy ne túl magas legyen az alkotás ára.

Nekem a leginkább tetsző darab ez a kettő volt:

 

 

Hogy miért?

Az első az ötlet miatt!

Nylon fólia volt a SILVER FERN alapanyaga és egyszerűen, de nagyszerűen a fűbe tűzve....Mintegy 4-5 méteres szép darab lett belőle.  A másik egy óriás ( 2 m magas) horog! EZ utóbbiról kiderült hogy már el is adták...csakúgy, mint a patakban elhelyezett üveg?műanyag? pillangók nagy részét.

Innen az utunk egy MEGA áruházba vezetett, Georgenak  mozizhatnékja volt a szerszámok, eszközök és az ilyne-olyan  "kütyük" között... Egy darabig vele tartottam, majd egy kényelmes kerti széket találva inkább ülve megvártam...

Utunk tovább Franciskáékhoz vezetett. Igaz én még Petoneban kiszálltam néhány fotóra. Ebből egy itt látható. Aztán megérkeztünk Franciskáékhoz, ahol előbb végigbeszéltük a Déli Szigeten megtett útvonalukat, majd a vacsora után Bandi képeit néztük meg, amit akkor készített. ...szóval nálunk is folyik a tervezés!

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: angol macska napló garden szobor új zéland arts island bay eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr361813385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása