Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.03.13. 07:28 kaprye

Kirakatnézőben

A tegnapi nagy vihar után szép napos reggelre ébredtem :-) Itt láthatsz képeket a viharról és a következményeiről. Ha a képre klikkelsz akkor láthatod a sorozatot...
 
Kati barátnőmmel tracsiztunk egy jót, majd gyártottam az okleveleket a tatabányai gyerekeknek, akik sok szép rajzot, festményt küldtek nekem :-)Itt meg itt megnézheted...és majd lesz egy sorozat máshol is. Már tegnap késő este a netre kerültek a képek, ma pedig az oklevelek is útrakeltek...Aztán összekaptam magam és bementem a belvárosba, megnézni az "Arts Festival" néhány kiállítását, és különlegességét. Már éppen leszálláshoz készülődtem a buszról, amikor az egyik mellékutcából füst gomolygott... Ami különösen érdekessé tette az az volt, hogy egy szirénaszót sem hallottam. Ugy-e tudjárk rögtön odamentem menézni, hogy mi is történt! Persze kiderült, hogy ez a látványosság is egyike azoknak, ami miatt a ma útrakeltem. 10 kirakatban francia művészek különlegeset alkottak!
Szóval ez volt az egyik:
 
Majd sorra jártam az utcákat és fotóztam a többit is, (összesen 10 különlegesség) de azokat már ebbe az albumba tettem, hogy megnézhessétek! :-)
 
Ezek után mentem a Városi Múzeumba, ahol szintén érdekes kiállításoknak lehettem szemtanúja. No, persze most azt is el kell mondjam, hogy voltak ott bizony olyan képek, melyeket egy kisiskolás is meg tudna alkotni...csak jó nagy ecsetet és festékestálat kell a kezébe adni.. Pl. Nagy négyzet...SÖTÉT lilára , kis négyzet, pirosra, aztán téglalalpok...kifestve , egymás mellé, alá-fölé aggatva és KÉP -nek nevezve...
Hát mit is mondhatnék erre...Már nem is nézem olyan furcsán azokat a gyerekrajzokat, ahol sárga a felhő, kék a nap és barna az ég....A jövő művészei :-) csak jól kell adminisztrálni magukat!
Itt persze nem lehetett sehol sem fotózni... Azért ami igazán tetszett, az lesifotósként megkockáztattam...
Az egyik:
 
Egy terem azonban LENYŰGÖZÖTT!! Ide nagy körbe hangszórók voltak elhelyezve és CSODÁLATOS énekkar szóló hangjait lehetett kihallani külön-külön belőlük! Attól függően hogy hol állt, ült az ember hallotta egyik, vagy másik hangot erőteljesebben, avagy halkabban...CSODÁS volt ...és persze az EMBEREK akik ott álltak, ültek, az maga volt a csoda! Itt is szófogadatlan voltam, és csak úgy....egy párat kattintottam.
 
Hazafelé bementem az Információs központba és összeszedtem  térképeket, tájékoztatót, prospektust a Déli szigethez.  Aztán még benéztem a Michael Fowler Centre-be is, ahol egy festő kiállítása volt. Volt pár érdekes képe, nagyon egyedi a sítlusa, de az árai már azt jelezték nekem, hogy elég előre jár a ranglétrán.
 
Vettem még pár ajándékot a rajzoló gyerekeknek és hazajöttem. Itt nekifogtam az Erikától tanult sütikének :-) Holnap vinni az ünnepre egy tányérra valót és nekünk is nagyon jó teához, vagy csak úgy. Jövő héten jön még egy adag, hogy az útra is legyen :-) Most Lime jam volt a "lekvár", hogy egy kicsit savanykás-fanyar legyen. Az első és FŐkóstoló megfelelőnek találta!
 
Az idő kellemes, 20 fok körül volt egész nap, de 5 óra után erős hűlésbe fogott....és mintha borulna is...PEDIG holnap ünnep, sokkal szebb lenne szélmentes-napos időben!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: kiállítás művészet napló kirakat új zéland wellington eva kaprinay gyerekrajzok


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr351835972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása