Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

• kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

2010.04.05. 08:40 kaprye

Kirándultunk 1. nap

Kirándultunk

Március 23 -  április 4.

A hétfön este a nagy szél  és az idöjárásjelentések arra az elhatározásra juttattak minket, hogy mégsem nyugatnak vesszük az irányt, hanem keletnek indulunk. A nyugati oldalon fák az utakon és esö meg szél...keleten jobbat igérnek.

1.       1. nap

Kedd reggelre itt a szél teljesen elállt, kellemes langy volt a kora reggel és csodás napfény napfelkelte után.  Mire a Ferry elindult a nap sütött. Az úton még delfinekkel is találkoztunk. Sajnos igazán csak a látványban gyönyörködtem, a fotók nem sikerültek. Valahogy mindig akkor pottyantak a vízbe, mikor kattintottam  hahaha

A  Ferry kicsivel több, mint háromórás útja után, a pictoni kikötést követően, azonnal elindultunk Blehnem felé.

Érdekes volt, hogy mindenfelé sárga-barna színben mutatták magukat a hegyoldalak. A növényzet mindenhol olyan.  A kopár hegyoldalakon a birkák is TEREPSZÍNBEN. Itt-ott szőlők színesitették a látványt. Többnyire fátyolban, letakarva, vagy beburkolva, védve a madaraktól őket!

Megérkezve Blenheim-be, tettünk egy sétát a városkában, megállapítottuk, hogy bár kedves hely, de nem igazán szeretnénk itt lakni. Ittam egy kávét a városka legjobb kávéfőzőjénél, akinek ebből még oklevele is volt!  Továbbindulva ismét  a kopár hegyek következtek. Mígnem egyszer megláttuk a bordó-lila  csodát. Elöször nem tudtuk elképzelni mi az. Azt gondoltuk, hogy valami virágmező, majd  közelebb érve George rájött, hogy itt készül a jódozott só!

Már csak akkor álltunk meg, mikor egy-egy szép kis templomokat láttunk az út mellett, Seddonban, majd Wardban.

Kekerenguban egy étteremnél tartottunk rövid szünetet, séta és napfürdőzés.  Igaz, nem enni akartunk, csak megnézni a partot, ahol gyönyörü fehér köveket is találtunk. Aztán  egy fókatelep mellett mentünk el. Nagyon sok kisfóka is volt, de sajna nem lehetett olyan közel menni, mint Wellingtonban.

Végül  megérkeztünk Kaikura-ba. Rövid keresés után kiválasztottunk egy kis motelt_ Alpine view motel. Szép hegyekre néző helyen, a területén kis medence, spa ...gyerekeknek játszóhely és kiderült az is, hogy mindez nincs messze attól sem, ahonnan majd bálna nézőbe INDULOK HOLNAP REGGEL. George nem, mert neki elegendő, ha majd a fotóimat megnézi. Egyébként is folyamatosan emlegeti, hogy ez az én utam, ő csak a sofőröm.  HAHAHA jó szöveg.

Cuccolás után nagy séta a parton:

friss zöldség vásárlás, vacsora, esti mese és alvás...Korán keltünk... korán elaludtunk, mert holnap is korán kelünk.

Szólj hozzá!

Címkék: bálna napló új zéland blenheim ferry eva kaprinay déli sziget south island kaikura kekerengu

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.