Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.04.17. 10:47 kaprye

Hétvégre dolgozunk...

 A héten már azon dolgozunk, hogy meglegyen a Hírmondó időre. Hamarosan a netre kerül a legújabb lapszám is.

De azért közben történt még ez-az.

Csütörtök itthoni tennivalók után megvettük a húst hétvégére, aztán én - irány a belváros. Előbb mentem a "törzshelyemre"  pár (speci) képet kinyomtattatni. Pechemre a nyomtatójuk, elromlott. Hmmm jöhetek vissza másnap.

Borikának egy dobozt igértem, így hozzá is mentem. Vittem kis almát is, ne menjekl üres kézzel, Zöldalmafánk egyébként is terem...Ő pedig önmagát nem tudta meghazudtolni, mert nekünk is sütött egy kis bejglit. Náluk kicsit időzve, előtte-utána párat fotózva, kihasználtam a szép napsütést!

Aztán irány a kórház, mert indulás előtt szólt Iván barátunk telefonon, hogy kedves öreg barátunk kórházba került. Hazafelé őt is látogattam. Sajnos nincs jó bőrben, nagyon sokat fogyott. Magas vérnyomás miatt hozták be Waikanae-ból.  Hazaérve ott folytattam, ahol abbahagytam...a konyhában. George mire hazaértem megtisztította a húst, feldarabolta, így nekem már "csak a hagyma" és a pörkölt készítése maradt, a vasárnapi székelykáposztához.

Pénteket korán kezdve öreg barátunk kivánságát teljesítendő főztem, amit kért, hogy enne: túrós csuszát túróval és lekvárral. Sosem hallottam ezt a variációt, de megcsináltam, a kérésének megfelelően már 10-kor nála voltam. Szegény már várt és bár nagyon örült neki, de nem tudta megenni. Azt hittem megfullad a második kanálka után, mert nem tudta lenyelni...ennyit a jószándékról.

Tőle mentem a képekért. Kiderült, hogy a gép még mindig nem jó...Képek helyett 25 képre szóló "utalványt" kaptam...Nem rossz, de ettől még nem volt kész a kép, ami kellett volna.

Hazamenve aztán kinyomtattam, ami aztán a végén mégis otthon maradt... HMMM Mentem az SPCA-be, felvettem egy aranyos kis cicát és mentünk látogatni. Florida, mert így hívták ezt a csudalányt csendes, kedves, barátságos cicus volt. Nagyon jól sikerült látogatás volt, régen időztem ennyit az otthonban.

Miután hazajöttem, George-dzsal együtt mentünk vásárolni. Magunknak, Fészeknek....és hazaérve a pörkölthöz tettem a képosztát, hogy legyen elég idejük jól összeérni...és tudjam 1-2 alkalommal felmelegíteni!

Szombat már a hírm,odnóval kezdődött, majd folytatódott. Még Guszti is felhívott, hogy megbeszéljük a rajzverseny győztesét. Érdekes, hogy mindketten egy képre gondoltunk! A képeket itt nézheted meg.

DE lesz különdíjas is...Valójában minden gyerek jutalmat érdemel, mert ügyes rajzok kerültek ide.

 

Délben már elegem volt a sok üléstől,. Georgenak 3-ra kellett az autót a vizsgára vinni. Úgy döntöttem, én gyalog megyek, majd ott találkozunk. 1-kor elindultam, és sétálva, fotózva kényelmesen odaértem .-) 1 3/4 óra alatt...:-)

Közben fantasztikus hullámok voltak Hughton Bay-nél és Lyall Bay-nél is. Rengeteg szörfös a vízben...

Míg az autót "vizsgáztatták" mi sétáltunk egyet, nézelődtünk a közeli bevásárlóközpontban.

Szaladnak a napok, holnap már második hete , hogy itthon vagyunk a kirándulás után.  HIHETETLEN...de igaz. Holnap Fészek nap...

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: napló új zéland wellington eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr421928848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása