Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.04.29. 22:06 kaprye

Április utolsó napja

Igen, hihetetlenül szaladnak a napok. Így volt ez most is. Sokminden történt, de nagyon különleges nem...

Azért elmondom.

Hétfőn angol délelőtt. Bevittem az ANZAC napon hajnali ünnepségén  készült képeket és filmet, hogy megnézzük. A téma részben úgyis ez az ünnep volt. Délután aztán volt a kert, az olvasás-írás. Mellékesen két kis "vekni" süteményt is sütöttem, vizes piskóta sok mandulával és szárított gyümölccsel...

Kedd reggel a hírekben George hallotta, hogy a Rugby Világkupa (mely majd jövőre NZ-n lesz) trófeája, az arany serleg ki van állítva az állomáson. Gyorsan kaptam magam, hogy megnézzem-fotózzam...de elkéstem. Mire beértem, már pakolták össza az állványokat. Hmmm. De ha már ott voltam, egy két fotó néhány épületrészletről, 

 kis séta és vacsorára is vettem friss tonhalat, meg salátát.

Kora délután Stephanie ugrott be értem az ovi tuán, hogy megnézhessem az új lakást amit pár hete bérelnek a közeli "hegytetőn". Valóban nagyon kellemes lakás, a kilátás csodás, kert is van a fiúknak...és közel egy focipálya. Tőlük hazasétáltam és igazán sétálva 30 perc alatt már otthon voltam. tehát nem laknak messze. Persze felfelé valószínű tovább tart majd a séta! Még maradt bőven idő a kertben kapirgálni kicsit, ki kell használni miden napsütötte percet-órát, amíg van és nincs hideg sem.

Szerda a takarítás napja. Erről nincs sokat mesélni... A kertben ellenben észrevettem, hogy a  (nagy) swanplant egy ágán 5 bizony, ÖT! monarch lepke báb is van. Remélem az időjárás kegyes lesz hozzájuk és ép bőrrel ki is bújnak belőlük a pillangók!

Csütörtök reggel ismét angolra mentünk, Stephanie mellé egy kínai (aki nagyon jól beszél angolul) is jött velünk. Az ok és cél, a gyakorlás. Most jó az összetétele ennek a másik  csoportnak, nincsenek sokan kínaiak. Igaz, itt minimálisat ugyan, de fizetni is kell. A tanár Wendy, aki a hétfői órákat is tartja.. Ízig-vérig pedagógus. Öröm hozzá járni!

Visszatérve még mindketten bejöttek hozzánk :-) jó kis társaság vagyunk (kínai-német-magyar) a közös angol nyelvvel...HAHAHA :-) de azért többnyire értjük egymást.

Délutánra bevetettem magam az üvegházba. A már száradóban levő paradicsomokat kiszedtem, az ablakokat lemostam, de a pici fehér lepkék miatt ismét  permeteznem kell ezen a héten, mert nagyon felszaporodtak a dögök...Hmmm...jó lenne egy tuti ellenszert találni rájuk. Utána még elől is kigyomláltam, mert a gaz az nő, mint a gaz...de nagyon élveztem, mert igazán kellemes volt az idő!

Ma pedig már péntek! Most borongós...rohanó felhőkkel, széllel. Majd késő délelőtt bemegyek a városba (?) aztán az SPCA következik, onnan a TeHopai. ...és vége a napnak, és vége áprilisnak...Holnap már május.

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: művészet napló új zéland kertem island bay eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr921963059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása