Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.06.11. 10:37 kaprye

Össze-vissza péntek

No, nem a nap keveredett, csak a tervezett programjaim...de az nagyon.

De mielőtt arról mesélnék, pár dolog tegnapról. Este a Carmenre mentünk. A St. James hez érve nagy csődület és zaj az utcán. Kiderült, hogy egy csoport - zenészek és táncosok- egy kis műsort adtak az utca népének! Fantasztikusan jól csinálták!

Síppal-dobbal és érdekes zörgő-csörgő hangszerekkel...a táncolást élvező lányokkal. Jó volt alaphangnak a balett előtt..

CARMEN Modern feldolgozása, helyszín Rio, és rosszfiúk-rosszlányok. Az élőzenekar ismét kitett magáért, a táncosok jók voltak, az előadást élveztük és a végén itt is mint máskor meghal Carnem...Ezzel együtt jó előadás volt. Utána séta kicsit, majd hamburger ...és ez a nap is véget ért.

PÉNTEK: A megszokott menetrend szerint indult a nap. Levelek, újságok, írás és olvasás. Nagyon örülök mindig amikor Hemmert Laci nevét meglátom a levelek között, ő az akit a Macska magazinon keresztül ismertem meg, s azóta tartjuk a kapcsolatot. Fantasztikus rajzokat küld nekem. Az utóbbi időben gyakran megörvendeztetett szebbnél szebb rajzokkal egy készülő mesekönyv kapcsán. Egy,  már "majdnem " elkészült könyvről pedig itt olvashatsz, s láthatsz igazi HEMI képeket is... IMÁDNIVALÓAK és szívesen fognám a kezembe a kész könyvet is :-)

MÁS: Reggelre ismét kaptam üzenetet valakitől, hogy szivesen olvassa a blogot minden nap....Köszönöm neki is, de szivesen veszem azt is, ha mindezt alkalmanként a hozzászólásban is elmondjátok a jövőben! :-)

Ezek után indultam előbb Lilikéhez...de hozzá nem jutottam el. AZ úton, amikor a "hegyen" mentem volna keresztül, rendőrség állta az utunkat...Nagy baleset lehetett, mert mindenkit visszafordítottak. Nem volt kedvem kerülővel menni, így inkább a városba mentem, megnézni hogyan halad Gabriel.

 

Már egészen előrehaladt, szépen alakul...az idő ma kedvezőbb volt, mint az eddigi napokon. Nem lehet egyszerű munka az állványokon, szélben hidegben, napsütésben (esőben) .

Szegény ráadásul megsérült tegnap, a szél a kezére vágta az ajtót...remélem nem lesz gondja vele.

 

Azért mikor a kezet rajzolta még kattintottam párat. ...és persze a yacht kikötő és a sorakozó autók látványa sem hagyott hidegen.

Innen mentem aztán Georgenak egy sálat venni, ami a szeles napokra kell, és nem olyan vastag mégsem, mint a téli sálja....Sikerrel jártam és örültem, mert tetszett is neki a választásom!

Aztán következett a szokásos péntek délutáni program. Irány az SPCA....no de ez sem sikerült. ELKÉPESZTŐ mennyiségű autó várakozott, parkolt az egész környéken! Kerültem kétszer, végül már egészen messze sem találtam parkoló helyet! FELADTAM, mert fájós lábbal nem tudok messziről sántikálni, és dobozban még kisállatot is cipelni...Hazajöttem. Akkor derült ki számomra az ok (George olvasta időközben az újságban),  hogy az SPCA akciót hirdetett és akciósan 75 % engedménnyel adta a cicákat csak ma! Holnap félár... Természetes, hogy óriási volt a sorbanállás! Eredetileg 230 dollárba kerül egy ivartalanított, beoltott, chip-pel ellátott kiscica. Mostanra rengeteg felgyűlt nekik...mert azért ennyi pénzt nem sokan tudnak kifizetni itt sem egy mezei cicáért. Ezzel az akcióval ma sokat eladtak! Esti hírekben 300 cicát emlegettek!!!!

Hazaérve pihenő, ismét írás-olvasás, majd vacsora készítés és lehetett lazítani, beszámolni nektek...és nézni a TV-t, írni a blogot. Szóval mára ennyi :-)

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: art művészet napló wellington spca eva kaprinay gabriel heimler muzeum hotel


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr552073651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása