Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.06.27. 04:41 kaprye

...és esős a vasárnap is

Tegnap ki sem dugtam az orrom a lakásból, ömlött az eső szinte egész nap. Ma reggel nem esett, de fújt, éppen ezért gondoltam, hogy elmegyek a piacra.
El is indultam, busszal terveztem, mert akkor kellemes a hasznossal, sétálok is kicsit. Mikor kimentem a buszmegállóba, kiderült, hogy 20 perc múlva jött volna csak a busz...így visszajöttem és autóval mentem be mégis.
 
Jól döntöttem, mert fél úton már látható volt , hogy a belvárosra ráült a felhő és bizony mire beértem sűrűn esett is. Az autó lehetősége adta, hogy még két üzletbe is benézzek :-), nem kell cipelni, vettem még pár dolgot :-) Szerencsére mire a piachoz értem, már nem volt erős az eső, csak szitált, lehetett nézelődni is.  :-)
Zöldség-gyümölcs vásárlás után még kicsit figyeltem a Wellington Harbour Capital Maraton résztvevőit...MIT MONDJAK....nem volt melegük.A rossz idő ellenére mégis sok induló volt!
Hamar haza is értem. George nagy meglepetésére alig egy órát voltam távol. Persze mindent értett, mikor mondtam, mégis autóval mentem. :-)
 
Aztán sütöttem a kedvenc (elálló) vizes piskótás gyümölcs-sütimet. Közben a lencselevest is előkészítettem, mert vacsora vendégek jönnek, Gabriel és barátnője. Mivel Anna vegetarianus, ma olyan vacsi lesz, amihez egyáltalán nen lesz hús :-) Lencseleves, tojásos nokedli friss salátával és sajt torta gyümölcszselével :-)
 
Most megint sűrűn esik...nem-szeretem idő...így kihasználom, és mesélek nektek kicsit :-)

 

Szólj hozzá!

Címkék: piac napló maraton új zéland wellington eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr442112781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása