Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.07.12. 09:17 kaprye

Vége a világbajnokságnak!

Az elmúlt napokban nem sűrűn írogattam ide, bocsánat azoktól, akik rendszeresen benéznek hozzám!

Hogy miért is? CSAK...

Annyi minden írni valóm volt, hogy ide már nem jutottam...A múlt héten pedig a világbajnoki meccsek miatt éjszakai és hajnali ébresztő, minek eredményeképpen korai lefekvés volt. De azért nézzük csak mi történt, hogy utoljára 7-én írtam nektek :-)

08. Csütörtök: Elmentünk George-dzsal megnézni egy kiárusításra kerülő barkács üzletet. Nem sokminden volt csábító, de azért két dolgot mégis vett G. Onnan elmentünk megnézni, hogy mi van a Múzeum Hotel festésével. Gabriel és Anna szorgosan dolgozott ekkor már, pedig cudar hideg szeles idő volt!  „The Snake Charmer” Henri Rousseau alkotása a feladat. Valaki már elkezdte ezt a munkát, de nem volt megfelelő tudása ahhoz be tudja fejezni.

09. Péntek

Ömlik az eső és ráadásul még hideg is van!  Délelőtt itthon, majd irány az SPCA (bevallom, most nem sok kedvem volt). Sajnos nem volt szerencsém sem. Nem volt kiscica, kiskutya sem, így kisállat nélkül mentem az öregekhez. A kinyomtatott képeket el kellett vigyem :-) Utána már haza és a szoba melegét élveztem.

10. Szombat

Délelőtt elkészítettem a húsleveskét vacsorára, a curry-s csirkét már tegnap elkészítettem, ma csak a zöldségeket teszem hozzá. Estére vacsoravendégek jönnek. Franciska délután érkezik vissza aucklandi "kirándulásából" és gondoltuk, jó a kellemes a hasznossal. Bandinak nem kell főzni, a reptérről egyenesen hozzánk jönnek.

Mikor készen lettem az előkészületekkel bementem a városba, azt remélve, hogy már lebontották az állványzatot a nagy kép elől. Sajnos nem....így aztán csak pár képet készítettem az addig elkészült falról.

Délután vendégváráshoz még egy kis édességet kanyarítottam, aztán közös vacsi-tracsi :-) Mikor elmentek megnéztük az All Black rugby meccset. Jó volt, magabiztosan győztek a kiwik :-)

11. Vasárnap

A korai kelés, meccs és német győzelem után én már nem tudtam aludni...Ráadásul nagyon gyönyörű napnak indult. Nem is maradtam otthon. Kimentem a piacra gyümölcsért (érdemes volt!). Előtte sétáltam egyet a környékén :-) HIDEG, de napsütés :-) 

Mivel a piac mellett van, természetesen Gabrielékkel is megálltam utána kicsit beszélgetni. Nagy meglepetésre Fritz is megérkezett és így már együtt fotózkodtunk. Ezt a képet ő készítette: 

Természetesn én is lövöldöztem. A képeket itt megnézheted.

Hazaérve még csábított kicsit a kert....de a hideg legyőzött. Hamar a szoba kellemes melegébe vonultam vissza.  Reggel ismét korán kelünk...ezért aztán korán is feküdtem és az ágymelegből néztem az esti filmet. DE előtte még anyuval jó sokáig beszélgettünk :-)

 

12.  Hétfő

Reggel meccs...győztek a spanyolok. Nem volt jó meccs, túl sok volt a sárga lap és piros is lett...A bíró feleségének igazat adok, a férje nem igazán volt alkalmas erre a meccsre.

Napfény, de nagyon hűvös volt. Ezért bár nézegettem kifelé, azért mégis maradtam a szobában legalábbis kora délutánig. KÉSZÜL A HÍRMONDÓ...bizony, eltelt egy hónap megint!!

Kora délután egyrészt az ülést megunva, szemem is pihentetni kell, elindultam egy sétára. Kellemes friss volt, élveztem a jó másfél órás kört :-) Még sikerült egy érdekes jelenséget is megörökíteni, amikor szivárvány volt a hullám taraján!

Hzaérve folytattam a Hírmondót. George vacsorát készített, finom sült zöldségeket.

Nagyon jólesett , a piacon vásárolt zöldségek ezért jöttek haza a sokféle gyümölcs mellett.:-)

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: art napló új zéland foci vb wellington eva kaprinay gabriel heimler


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr422145792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása